Saturday, May 10, 2014

Terbaek Dari FB: Masih Ingat Mat Buih?

Madu tualang power! Click here

Di mana ada Saberi,
di situ ada Maslan.
Kah kah kah kah!

Syukur kita ada 2 menteri macam ini.
Kalau tidak, mana kita nak mencari bahan ketawa?
Kah kah kah kah!

Bodo.
Kuat makan gula.
Dengan semut-semut pun depa telan. Makan semut boleh bodo 44 hari!

Ini belum kita ambik kira Hassan Malek.
Kah kah kah kah!!!

Mampus kita kah kah kah!
Mampus kita kena kerat kaki minum teh tarik gula Mat Maslan.
Kah kah kah kah!!!!


Dipetik dari FB Abu Hashim

4 comments:

  1. Kah kah kah kah kah, bila tengok gambo yg las tu, kah kah kah kah kah. Mereka yg tak tau kisah, mesti terpinga-pinga tengok aku ketawa kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dol,

      lu kena bagi tau kat diaorang kisahnya.
      jgn kedekut ilmu dol.

      kah kah kahkah!

      Delete
  2. the two pokaimak were born indiots...........
    kah......kah........kah......

    ReplyDelete
  3. macai-macai umno sampai mampos tak nak ambik tau, bro ...!!! kah..kah..kah..kak..kak..kak..kak.....!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.