Saturday, May 3, 2014

Mari Putar Ayat Mahafiraun

Madu tualang power! Click here


Klik DI SINI untuk membaca selanjutnya.

Mahafiraun: Kepentingan kroni & anak-cucu-cicit aku kena dijaga, Mat Nuar ini cuma menyusahkan kroni & anak-cucu-cicit aku.
Masuk akai daaaak?
Kah kah kah kahkah kah!

3 comments:

  1. kenyataan gila yang admin pergi keluarkan buat apa.

    ReplyDelete
  2. Apa nama .... aku dah lupa model proton yg mana satu boleh diharapkan, ada ka tak ada? Rasanya macam tak ada satu pun!

    ReplyDelete
  3. bila aku nampak proton aku nampak umno

    bila aku trserempak umporno aku nampak proton

    bila aku nampak lucah aku tringat umporno
    khianat fitnah pun umporno jugak aku nampak
    dah bnyk setan n bapak2 setan dikenali yg aku dah nampak

    ttpi, laa nih
    aku nampak hudud aku pun nampak setan
    laa nih,,setan pun dah syok nak hudud jugak,,gaban2!
    mula2 setan2 pandai pakat sembunyi2..inilah namanya hudud setan yg dikenali..

    hudud setan2 nih maseh halal nak tipu auta sandiwara
    hudud ni wokeh nak pulun bolot rasuah fitnah n lucah
    hudud ni wokeh utk gasak zalimi rkyat sampai baraii
    hudud ni tak leh HANYA utk curi kecik2 arak n marhain 'ngentot'
    klu 'ngentot' pakai spender putih saiz XXXXL gerenti selamat
    klu curi balak guna KUASA n projek dgn umporno billion2 selamat
    inilah dia hudud setan!
    bila aku nampak hudud aku nampak setan!
    setan dikenali dan setan yg sembunyi!
    mcm aku nampak umporno n protong..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.