Sunday, May 4, 2014

Lagi 2 Inci

Madu tualang power! Click here


Zol Kolom bekas peguam Mat Nuar.
Nalakurappan bekas partner main tenis.
Zahrain kawan lama orang utara.
Semua dah kena picit, kena gosok, tak boleh tahaaaan.

Aku berkira-kira jugak, Khalid ini pun tak lama.
Sampai lama mana dia boleh tahan.

Lama kelamaan akan terpancut jugak.
Terpancut terpelanting dari PKR/PR.

2 comments:

  1. cepat2 pancut...........
    jgn buang dalam lubang saifooool..........
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  2. Ubat tahan lama kan ada.. kalau susah sangat telan saja bateri enegizer tu geranti tahan lebih lama daripada biasa...kalau tak pun telan je pen kilometrico tu...boleh tahan beribu kilometer beb...

    Kihkih.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.