Saturday, April 5, 2014

Semua Dalam Poket Baju Melayu Ku Li

Madu tualang power! Click here

Makan sedap. Minum sedap. Nak apa lagi?

Aku respek gila kat Ku Li ni.

Berapa bil air Putrajaya dia tahu. Bil telefon dia tahu.
Berat Rosmah dia tahu.
Harga petai jering semasa, pun dia tahu.

Pendek kata, semua dia tahu lah.


Kah kah kah kah menatang hapa setengah trillion ni? Trillion tuh hapa? Kah kahkah

Semua dia tahu. Semua dalam kocek songkok, baju dan seluar Melayu dia.

Cuma yg aku tak tahu, apa yg sedap sangat duduk dalam UMNO Gua Musang tu?

1 comment:

  1. Ku Li sebenarnya ada daya tarikan tersendiri sama seperti Shahril Samad, duk dlm parti apa pun tetap disokong. Memang pelik, setelah mengetahui UMNO penuh dgn kebobrokan tadbir urus harta negara, beliau ini masih bersama dgn syaitan2 itu.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.