Wednesday, April 9, 2014

Pernah Tengok Tikus Repair Airport?

Madu tualang power! Click here

Kalau berlubang-lubang mcm ni, heli pun tak mau landing

Perak DR negeri teman cita-citanya besor.

Semua nak hebat, tak mau kalah mcm Mahafiraun.

Itu nak canggih, itu nak besor.


Puncanya, landasannya pendek/panjang tak menurut spesifikasi. Maka perlu repair. Repair macam tikus repair labu.

Repair sana, berlubang sini. Repair belakang, atas kepala dah terbelah. Repair tepi, depan dah ternganga. Kah kah kah!!!

Kemudian panggil orang lain pulaaaaak... kah kah kah! Kasi budget baru. Pun haram tak siap. Lagi roper gampang ada.

Panggil orang lain pulaaak laaaagi... kah ka hkah!!! Pun tak jadi jugak. Dah bukan roper gampang lagi, udah roper pokaimak! Kah kah kah kah!!!

UMNO ni, usah kan Boeing. Dengan airport-airport sekali dia boleh buat hilang.


3 comments:

  1. 'pokaimak' jika dieja dlm jawi, kemudian suruh orang lain baca yg jawi itu, apakah sebutannya?

    ReplyDelete
  2. lurah siapa yg berlubang tu?
    ini mesti kerja pokaimak umno............
    kah....kah....kah......

    ReplyDelete
  3. bukan lapangan yg terbang, tp duit rakyat yg terbang dan hilang dilautan poket pemimpin umno kotak hitam.

    penguatkuasa sprm dll adalah radar2 rosak yg lemah bateri.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.