Sunday, April 27, 2014

Gambar Yg Menyakitkan Hati Mahafiraun

Madu tualang power! Click here


Gambar ini bukan bertujuan utk mengecikkan hati Wak Sembab. Wak Sembab ok. Tapi Wak ngomong cowo. Obama tak paham.

Gambar ini bertujuan utk menyiat-nyiat kerandut Mahafiraun. 

Mahafiraun mesti frust sebab bukan budak pala botak dia yg mengiring Obama. Dlm masa yg sama Najib bagitau, "ikut suka aku lah!" Kahkahkahkah!!

Paling perit bagi Mahafiraun, si KJ ini jugaklah yg melingkopkan anaknya dulu.

Si Kj ini pulak menantu Dolah ZZ. Kah kah ka hkah kah!!!!

3 comments:

  1. Tinggal KJ je yg boleh harap, nak harap yg lain nanti dok cakap merapu mcm menteri cap a yam tu.

    ReplyDelete
  2. Tinggal KJ je yg boleh harap, nak harap yg lain nanti dok cakap merapu mcm menteri cap a yam tu.

    ReplyDelete
  3. Tinggal Daim saja yg dok jilat mamak pedukang ni, yg lain2 dah tak mahu sebab terlampau busuk.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.