Wednesday, April 30, 2014

Cerodik Buah Pelior 3

Madu tualang power! Click here
Obama

Tuan Pengerusi Protong harus sedar, tanpa campur-tangan kerajaan, Protong dah lama tertiarap makan pasir.

Protong tak mampu bersaing dgn kereta Jepun/Korea. Bandingkan power-window cukup la. Kah kah kah kah!!!

Protong ini terus wujud disebabkan ianya hasil ilham mimpi berahi Mahafiraun yg berkehendakkan kereta nasional. Itu saja. 

Kalau mimpi berahi Dolah ZZ, dah lama bungkus. Kah kahka kah!


He also lamented on the lack of support from Malaysians to buy Proton products. “Look at the Japanese and how they are supporting their carmakers. Another example is South Korea, which supports local players like Samsung and Daewoo. I don’t understand why Malaysians are not supporting Proton,” said Khamil.

Pala bana. Nak support macam mana lagi?

Kita pun tak tahu la dia ni nak kencing sapa.
Pun kita tak tahu jugak kencing dia ni berterabur atau berbuih-buih!
Kah kah ka kah kah kah!!!!


3 comments:

  1. Umno ibarat bapak kencing hancing berdiri n berLARI2..

    MAS n Protong ibarat anak2 BERAK cirit melompat2 menari2..

    Macai2 lak ibarat kepala HOTAK jamban yg padat trsumbat tahi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala bana ha haaaApril 30, 2014 at 2:28 PM

      Ha haaaa...

      Delete
  2. Nak sokong Protong macam mana....protong kat Mesia jual harga lebih mahal dari harga kat Arab Saudi..

    Nama saja kereta nasional tapi rakyat kena bayar lebih mahal apo citer...lepas tu nak marah rakyat sebab tak nak sokong.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.