Thursday, April 10, 2014

Bangunlah Melayu! Ada Menteri Melayu Nak Kena Lempang Ni!

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah! Padan dengan muka. Baru dia ada hakai! Kih kih kih! Kih kihkih kih!!!


Ini kerana pokok kelapa amat sinonim dengan Bagan Datoh yg banyak pokok kelapa. Kih kih kih!!

Syarat yg dikemukakan Yong Teck Lee amat mudah, datang sebagai jantan bersama telur shj.

Ada berani?

Tak payah bawak geng, bodyguard, polis, askar, tok bomoh, orang kampung, Belia 4B, pawang, dukun, tok sami;  Kah kah kah kah!

Yang ini kita jgn cepat lupa.


3 comments:

  1. Mana ada beraninya, tobat lahum kalau hendak menyambut cabaran Tekli tu. Ini le digelar samseng taik kucing, sekali kena lesing dah terkencing! Mana tau tengah diskas dgn bomoh cari pemakai nak buat Tekli gentar pula. Bukan boleh dipercaya jawa goblok sekor ni, gerenti pakai bomoh punya.

    ReplyDelete
  2. Zahid tu kan berkawan dgn geng-geng perkida @ pukida mestilah depa ni takkan nak tengok saja si zahid tu dilepang oleh tekli, tekli tu pulak China...geng-geng ini akan mempertahankan jawa ni sehingga ketitisan darah terakhir sekali pun yg dipertahankan itu kaki rasuah pelingkup duit rakyat..ada escom pun masih ada orang boleh menceroboh masuk lg kenegara in...

    ReplyDelete
  3. ada pulus depa bangun.......
    kah.....kah...kah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.