Tuesday, November 19, 2013

3 Hari Orang Ipoh Menderita

Madu tualang power! Click here


3 hari menderita.

Nasib baik DBI cuma hangat-hangat taik ayam. Mana dia cerita taik? Mana cerita kotor? Mana pergi cerita tak ikut piawai?

Piiiiirah!! Hot-hot chicken shit. Kah kah kah!

Woi! Kata nak sita 14 hari la. Nak tutup terus la. Kah kah kah sekarang apa cerita?

Puak-puak ni pun sebenarnya dah menderita gian tak dapat nasik ganja.

Tidur tak lena. Ayor lior udah menjelejeh. Tangan jari terketar-ketar. Sikit-sikit nak muntah. Kepala pening. Nampak macam-macam, dah nampak bukan-bukan, nampak kerbau la,nampak hantu la, nampak polis la. Kah kah kah!

Badan berpeluh-peluh tak tentu pasal. Letih tak bermaya, bagi la amoi cun tara mana pun. Kah kah kah!

3 hari. Baru tak dapat nasik ganja 3 hari.

Restoran “Nasi Ganja” Ipoh kembali beroperasi

Selepas hampir tiga hari ditutup ekoran kebersihan yang kurang memuaskan, Restoran Nasi Kandar Ayam Merah atau lebih dikenali sebagai "nasi ganja" beroperasi semula hari ini.
Restoran yang terletak di Jalan Yang Kalsom, Ipoh itu mencetuskan kontroversi ekoran arahan penutupan Jabatan Kesihatan Perak setelah mendapati pemilik restoran berkenaan gagal memenuhi piawaian kebersihan ditetapkan.

Jangan Lupa Jasa Dolah

Madu tualang power! Click here

Ada satu jasa Mahafiraun kepada rakyat M'sia iaitu, menyeragamkan waktu Semenanjung bersama Sabah/Sarawak. Yg lain2 tu semua auta kling.

Ada satu juga jasa Dolah Bedawi kepada rakyat M'sia iaitu kasi lepas Mat Nuar dari Sg Buloh. Menurut sumber-sumber yg tak boleh dipercayai langsung, Allahyarham ibu Dolah sebenarnya yg beriya2 suruh kasi Mat Nuar lepas.

Juga dari sumber2 yg amat tak saheh dan mencurigakan, Allahyarham ibu Dolah juga selalu mengutuk, 'Madey Kling, Madey Kling'. 

Kah kah kah kah!

Dalam riwayat pembebasan Mat Nuar, balacinya ialah KJ.

Itu pasal Mahafiraun sampai ke hari ini amat getik tak sudah dgn KJ.

Tambah lagi, KJ budak itam itu jugalah yg telah melepuk budak botak kesayangannya 2 kali.  

Kebetulan KJ pulak menantu si Dolah Bedawi, laaagi la Mahafiraun baran. Kah kah kah kah kah! Kompom dendam bawak masuk kubur.

Itu pasal, kalau Dolah tidur meleleh ayor lior basi, Mahafiraun naik angin. Tidur tak keluor ayor lior basi pun salah. Kalau tidur mengigau meracau, "Kerala pi, Kerala pi!!" laaagi la Mahafiraun baran.

Dolah Bedawi ni buat satu apa pun tak kena di mata Mahafiraun.


Dr M blames Pak Lah for Proton losing money

Alyaa Azhar

 | November 18, 2013

PETALING JAYA: Former prime minister Dr Mahathir Mohamad blamed his successor Abdullah Ahmad Badawi for the shrinking Proton car market.
“At the same time the government decided to allow almost unlimited import of foreign cars which affected Proton,” he said.
Abdullah sacked well-known Mahathir associate Tengku Mahaleel Tengku Ariff who was Proton chief executive officer in 2005. Mahathir had publicly condemned the decision. >>>>>>>>>FreeMsiaToday