Wednesday, October 23, 2013

Zaid Ibrahim Punya Sial

Madu tualang power! Click here


Seperti Hanif Omar yg tak pernah jumpa ayat mengharamkan judi dalam al-Quran, mungkin Zaid ini juga tak pernah jumpa ayat al-Quran yg membawa makna, "Bagi aku, ugama aku. Bagi engkau, ugama engkau"

Inilah dia, orang bijak2 ni kadang-kadang penyudahnya makan taik kambing jugak.

Sampai orang suruh dia mengucap balik semula la!
Oppps... ritual mengucap.

Mamat India ini ada akal. Walau pun dia bukan Islam.

Lagi pun, time Thaipusam dia nak buat jalan jem, dia
nak main pecah kelapa. Pernah Zaid bising?

Jangan Cepat Naik Stim

Madu tualang power! Click here


Kecoh. Heboh. Brunei laksanakan hudud. Sesungguhnya hukum dari kitab itu ialah perundangan yg sempurna untuk manusiawi.

Tahniah Brunei laksanakan hudud! Beribu-ribu tania!

Namun kita kena ingat, jangan cepat naik stim, sebab Arab Saudi pun ada hudud.

Saudi kerat tangan orang mencuri. Sebat orang yg mengongkek tanpa nikah. Rejam orang yg dah menikah tapi mengongkek dgn orang lain.

Pendek kata, orang Arab nak naik stim pun takut-takut. Kah kahkah kahkah kahkah!!!!!

Tapi raja Saudi yg didoakan setiap sembahyang Jumaat dan sembahyang raya itu tak kena hudud.

Geng-geng raja Saudi yg bebas makan free dan mencuri harta negara, bebas naik atas perut budak sekolah dan bebas menenggek atas belakang amah tak kena hudud.

Yg kita tak mau, Brunei buat hudud macam Saudi.

Lagi satu, Amerika tak marah pun Saudi laksana hudud. Ada Brunei kena marah?