Thursday, May 2, 2013

Tergampang Dari Facebook: IC Makcik Kerepot [Gambar]

Madu tualang power! Click here
Gambar ini hasil kerja Facebook Penarik Beca



Muka kerepot tapi tahun beranaknya, 1996! Akai ada?

Macam mana kita nak berlawan dgn mekanisma yg macam ini?

Dia buat teran-terang kerja menipu. Tak payah buat bawah kolong lagi.

Seolahnya, "aku tengah tipu hang ni, hangpa boleh buat apa?"


Ambik Obat!

Madu tualang power! Click here
Pergi mintak air Tok Guru, dia akan bagi. Kompom.

'Ambik obat' dalam bahasa budak-budak sekarang ialah, padan muka!

Tapi kita tak perlu meng'ambik obat'kan Zahid Hamidi dan anak lelakinya. Kisahnya boleh dibaca di sini dan di sinun.

Cukup apa yg dideritainya sekarang ini. Itu pun kalau dia reti bahasa insaf dan 'menderita'.

Kalau tak rei-reti jugak, pulun la lagi mencarut, mencerca, memaki orang. Pulun sampai luruh semua bulu.