Wednesday, January 16, 2013

Patrick Teoh Anak Haram

Madu tualang power! Click here
Sebarkan kawan-kawan, aku dpt dari blog WartaSubhi



Celaka Cina ni. 

Berikut terjemahan sedikit sebanyak pada perenggan 4 & 5.

Apa jenis motivasi memantat yg mereka (PAS) mahu?
Buang keperibadian dan jadi biri-biri?
Sembahyang 5 waktu?
Tutup selubung semua wanita?

Tolong bagitau kami apa memantat yg dikatakan tarian dan nyanyian melampau itu?

Perenggan terakhir korang terjemahlah sendiri.

Kita tunggu apa reaksi mufti-mufti yg makan gaji berbelas/berpuloh ribu sebulan. Sedap gaji tu.

Jubin Jamban JABEEN

Madu tualang power! Click here

4 keping jubin jamban Jabeen

Hina hidup menjadi seekor barua. Tiada pekerjaan lain yg sehina menjadi seekor barua. 

Si Jabeen mungkin disaat ini menyesal kenapa dilahirkan dan kalau diberi peluang, dia akan menyondol-nyondolkan kepalanya ke celah kangkang ibunya. Dia nak masuk balik duduk dalam perut mak.

Satu Malaya sedang mencarut-carutkan nama si Jabeen.

UMNO tak ambil pot, PKimmak Kimma suku-sakat sendiri pun tak mengaku kawan & UUM dah lama cabut lari.

Ini dah lebih hina dari Broheng Ali. Kurang-kurangnya Broheng Ali boleh berkata,
'Listen! Aku masih Taiko Berudu!

Zol Kolom masih boleh berkata, 
'Listen, bisol aku masih blom meletop daaaa!'

Asang Ali masih lagi dgn muka tak tau malu dan hidung terkembang-terkuncup akan berkata, 
'Listen, aku masih berhutang dgn bank dan aku tak nak bayor!'

Kah kah kah!!!





Terbaek Dari Facebook - Teknoloji

Madu tualang power! Click here