Friday, November 8, 2013

Terbaek Dari Facebook: Jubor Kacang

Madu tualang power! Click here

Gambar ini aku cedok dari FB Kak Yammy Samat. Pergilah berkawan dengannya.

Orangnya amat kelakar-kelakar pedas. Kah kah kah!


Tak tau la gambar ini ori atau tidak.

Dulu kita di'vara'kan Bangla. Kini di'jubor'kan Indon. Kah kah kah kah!!!

Habis la. Habis.

Habis Tanah Melayu.

6 comments:

  1. mana perkasa?
    mana jalur tiga?
    cari hang tuah cepat...
    kenyataan dia silap..."takkan melayu hilang di dunia?"

    ReplyDelete
  2. takkan nak jaga "bangsa" melayu je..... budaya melayu kena jaga gak .... tanah melayu kena jaga gak .... adat melayu kena jaga..... bahasa melayu mesti jaga gak ... ni nak undi melayu je, mana boleh....!!!!!

    ReplyDelete
  3. Aku rase tu kat brunei la, berubut ngan puspa tu ayat biase kat brunei. Lg 1org brunei lg power bi dr bm...hu3

    ReplyDelete
  4. kah kah kah serupa la bangla..sebut berak 'vera' mandi 'mendi' kencing 'kincin' kah kah 1 malaysia!!!

    ReplyDelete
  5. 'Takkan melayu hilang di dunia, hanya hilang banyak tanah melayu'
    itu adalah kata keramat terkini sebelum merempat nanti.

    Hang Tay Ping

    ReplyDelete
  6. peniaga dapat IC dari projek maha firaun kerala....
    ambik kau.....
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.