Tuesday, November 19, 2013

3 Hari Orang Ipoh Menderita

Madu tualang power! Click here


3 hari menderita.

Nasib baik DBI cuma hangat-hangat taik ayam. Mana dia cerita taik? Mana cerita kotor? Mana pergi cerita tak ikut piawai?

Piiiiirah!! Hot-hot chicken shit. Kah kah kah!

Woi! Kata nak sita 14 hari la. Nak tutup terus la. Kah kah kah sekarang apa cerita?

Puak-puak ni pun sebenarnya dah menderita gian tak dapat nasik ganja.

Tidur tak lena. Ayor lior udah menjelejeh. Tangan jari terketar-ketar. Sikit-sikit nak muntah. Kepala pening. Nampak macam-macam, dah nampak bukan-bukan, nampak kerbau la,nampak hantu la, nampak polis la. Kah kah kah!

Badan berpeluh-peluh tak tentu pasal. Letih tak bermaya, bagi la amoi cun tara mana pun. Kah kah kah!

3 hari. Baru tak dapat nasik ganja 3 hari.

Restoran “Nasi Ganja” Ipoh kembali beroperasi

Selepas hampir tiga hari ditutup ekoran kebersihan yang kurang memuaskan, Restoran Nasi Kandar Ayam Merah atau lebih dikenali sebagai "nasi ganja" beroperasi semula hari ini.
Restoran yang terletak di Jalan Yang Kalsom, Ipoh itu mencetuskan kontroversi ekoran arahan penutupan Jabatan Kesihatan Perak setelah mendapati pemilik restoran berkenaan gagal memenuhi piawaian kebersihan ditetapkan.

5 comments:

  1. mana dia lebai malang?
    regulations?
    ptuih......ptuih....
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah!

      Tuan Haji Lebai Malang sekarang gembira saban hari dapat menikmati nasik vanggey semula.

      Syabas Tuan Haji. Kah kah kah!!!

      Delete
  2. Kah....Kah.....memang gian giler sehngga lupa apa yang telah dicakapkan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai MountDweller...

      Hahaha.... tak larat dah nak komen.... Hahahaha

      Delete
    2. Eh? Kan ke dia kata tak nak panjangkan hujah...

      Tak timbul isu tak larat dah nak komen, kan?

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.