Friday, October 18, 2013

Wa Fakeh Lu Tak Fakeh

Madu tualang power! Click here

Kuda terlebih pil kuda

Menurut Stopa Ali, PAS akan meletakkan calon muka baru untuk mempertahankan kerusi DUN Sg Limau.

Sebenarnya, muka baru, muka lama atau muka tak tau malu yg akan bertanding, disebabkan PAS akan melawan UMNO, maka Pakatan Rakyat akan turun menyokong.

Kompom PKR turun, kompom DAP turun, Parti Sosialis Dr Nasir pun akan turun.

Kompom tak ada isu pil kuda, pil perancang, pil kuat kotei.

Juga kompom tak perlu multaqa multaqi, tarbawi tarbawal dan kompom tak ada isu lu tak fakeh wa lagi fakeh.

Sg Limau itu dah sebelah kaki Pakatan Rakyat menang. Cuma tunggu sebelah kaki lagi untuk terajang bola masuk gawang.

Cumanya, yg kita ragu2 dan was-was kencing tak lawas, ada lagi pak lebai berjanggut berserban yg jubahnya 18 kilo tapi dalam gelap masih nak bergeli-geli mesra-mesra dgn UMNO?

Ingat, kita menang Kedah dulu pun bukan sebab PAS kuat sangat tapi sebab UMNO dok leka main taik.

3 comments:

  1. Benarlah kata Pengarah PRU BN,Umno menang di Kedah sbb ramai dikalangan ahli PAS menyokong Umno pada PRU13 yang lalu.Nak protes konon..sebenarnya puak ini (parasit) dalam PAS adalah dari keluarga "Bangang".

    ReplyDelete
  2. Nik Aziz yg tak brp ku dengar 'sebut' fakeh pon dah resign..

    Dr Rani sbg PJ pas selangor yg sgt efisyen pon mintak resign..
    Khalid Smad pon dah resign jd ketua kat shah alam..
    krn Nik Aziz resign..Husam pon tlh di'resign'kan dr jwatan exco

    nama2 yg mnjd idola kesukaan/minat rkyat trbanyak dr pelbagai kaum yg CERDIK & WARAS serta sgt EFEKTIF ddlm tugas AMANAH mrk dah pon resign & suka resign..

    Tetapi..
    yg fakeh2 & si'amer' yg paling fakeh skali maseh stim fil qudha
    stim fil qudha mrk akan slalu mnjelma ddlm utusex & TV3
    harakah tak GLAMOR..sbb itu utusex/TV3 mnjd pilihan mrk

    puak2 fakeh susah nak resign..
    mrk ada 'pakej' khas UG satu agenda dgn setan2 dkenali
    sbb nya mrk byk missi nak buat kerja2 pelik & AJAIB..sprt..
    sprt..pil qudha & kominis sbg sandiwara AUTA & sarkis..
    tujuan mrk agar otak2 melayu kampong terus bankrup & muflis!!
    mrk sgt fakeh..supaya melayu 'layu' buntu gelap terus2an ditipu KELIRU !!!



    ReplyDelete
  3. harap kulit jer pas bila menang selera & nafsu serakah lebeh kuat dr umno

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.