Wednesday, October 23, 2013

Jangan Cepat Naik Stim

Madu tualang power! Click here


Kecoh. Heboh. Brunei laksanakan hudud. Sesungguhnya hukum dari kitab itu ialah perundangan yg sempurna untuk manusiawi.

Tahniah Brunei laksanakan hudud! Beribu-ribu tania!

Namun kita kena ingat, jangan cepat naik stim, sebab Arab Saudi pun ada hudud.

Saudi kerat tangan orang mencuri. Sebat orang yg mengongkek tanpa nikah. Rejam orang yg dah menikah tapi mengongkek dgn orang lain.

Pendek kata, orang Arab nak naik stim pun takut-takut. Kah kahkah kahkah kahkah!!!!!

Tapi raja Saudi yg didoakan setiap sembahyang Jumaat dan sembahyang raya itu tak kena hudud.

Geng-geng raja Saudi yg bebas makan free dan mencuri harta negara, bebas naik atas perut budak sekolah dan bebas menenggek atas belakang amah tak kena hudud.

Yg kita tak mau, Brunei buat hudud macam Saudi.

Lagi satu, Amerika tak marah pun Saudi laksana hudud. Ada Brunei kena marah?

7 comments:

  1. KITA DOAKAN YG TERBAIK UTK BERUNAI TU.

    ReplyDelete
  2. AMACAM ULAMAK DAN MUFTI DI MALAYSIA? MALU TAK....

    ReplyDelete
  3. tahniah Brunei..........

    ReplyDelete
  4. jangan jadi undang2 sarang labah-labah...yg kecil je sangkut yg besar sarang yg roboh

    ReplyDelete
  5. Dgn istilah 'hudud' lebai pnghafal jd glamorrr......
    dgn 'tahalluf siyasi wal fulussi' lebai fakeh nampak intelek.....
    dgn 'multaqo multaqi' usrah & istikharah sifakeh nampak warak skali
    sifakeh2 nih..
    hanya buat 'hudud' utk balak(kontol) yg kat dlm seluar jer
    bab2 songlap/rodok @ tebang BALAK milik ummat mrk jd setan bisu..mrk lah bapak penyangak no.1.
    mentang2lah hafal sikit2 sebutan2 arab..temberang mmanjanggg!
    ...'hudud' silebai2 nih adalah hudud tipu wal klentong!
    ...sebijik mcm hudud arab yg FEUDAL yg takut kpd org2 besar!?
    ...itu istana 'ikang dilaut'/1'billion tak mau repot TV3 mcm fil kuda?
    ...lu fakeh..lu ada mata..lu cakap hudud..apamacam lu auta ka?

    ReplyDelete
  6. moga dengan adanya hukum itu akan mendatangkan gerun tapi jika dijalankan tidak adil akan tanggunglah diakhirat nanti sang penguasa.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.