Tuesday, October 8, 2013

Guru Singapura Bergaji Termahal Di Dunia

Madu tualang power! Click here

Harga petrol naik, menteri akan kata "petrol kita masih antara termurah di dunia"

Tapi sekor haram tak pernah berkata;

"gaji pekerja kolar biru kita adalah antara terbangsat dalam dunia"
"gaji pemungut sampah kita masih tercorot dalam dunia"

"gaji guru-guru kita antara terendah didunia, berbanggalah!"

S'pore teachers HIGHEST PAID in the world
SINGAPORE - Singaporean teachers are the highest paid among 21 countries according to a study, earning an average annual salary of US$45,755, ahead of the United States' US$44,917 and South Korea's US$43,874.
 Full article: http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=171382:spore-teachers-highest-paid-in-the-world&Itemid=2#ixzz2h621uPrd 




2 comments:

  1. Singapura berSYSTEM dgn 'the highest UNVRSAL value'
    the highest merit based/TALENTED value
    the highest integrty n transparency
    ..itulah system ISLAM yg sbnr2nya w.pon kita tuduh mrk HARBI

    sbb apa?
    krn Lee Kwan Yew & isterinya adalah 1st clas n double 1st class LAW deegree dr unvrsity yg paling brprestige di UK

    pengalaman & ACUAN mrk tlh melahirkan yg terBAIK
    ..auta/SANDIWARA bg mrk sgt2 mudah dibaca..eg pil kuda?

    Bagi si ulamak FAKEH pula..
    hampir 100% mrk nih masa UPSR dulu langsung TAK dpt 'A'
    masuk pondok masuk kolej & unvrsiti sume pakai HAFAL
    jenis2 IQ yg 'standard' mcm ni lah yg akhirnya dpt IJAZAH

    jenis2 IQ yg 'standard' ni jugalah yg dpt MA & PhD
    jenis2 IQ ni jugalah yg jd ustaz2 & PENSYARAH2
    jenis ni lah yg'PRASAN' tak reti malu
    mrk 'PRASAN' sbg ulamak FAKEH no.1

    Dan puak2 ni lah skrg PRASAN nak jd CEO mcm CEO tabungAji
    PRASAN jd CEO mcm anak syrkt KUIN yg ramai tak dpt gaji
    mrk juga PRASAN mluap2 nak jd MB mentri & Perdana Mentri

    Sbb tu umno sgt suka sembunyi2 br'UG dgn mrk..
    krn IQ mrk sama2 "ngam" satu 'level' satu 'standard'
    IQ yg mcm nih berhujah PALING penakut
    penyokong yg mrk harap adalah yg br'IQ paling ciput

    belit..auta sandiwara itulah "akhlak" sbnr2 mrk
    fitnah & khianat adalah senjata mrk
    mrk sgt2 TAKUT kpd org yg lebih IQ drp mrk
    krn org yg lebih IQ akan nampak JELAS kebodohan mrk

    sbb itu hanya org2 yg bodoh jer ada dlm umno
    ..& tiada bezanya dgn pas klu yg prasan FAKEH dberi kuasa

    krn org yg ada/lebih IQ tahu..mrk nih TAK tahu buat kerja!


    ReplyDelete
  2. Bhai LL...

    Gua nak mintak wife gua jadi Cikgu kat sana la.... skrang nih jadi Cikgu kat Malaysia.... tak kaya mana.... Hahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.