Friday, October 11, 2013

Don't Eat Kuki Danish and Drive!

Madu tualang power! Click here


Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha kepada semua pembaca.

Tak kira samada masih menyewa atau duduk di rumah 7 juta, samada makan nasi atau ubi kayu, naik Perodua atau Hummer, isap Dunhill atau dah tukar daun kah kah kah.


Tahun ini seperti sebelum2nya kita tetap tak merasa lembuu-lembu feedlot yg katanya murah gila babi, taik lembu feedlot pun tak nampak,
highway PLUS tetap macam sial tol mahal,
bekalan susu-susu segar dari Mongol dan China Doll masih banyak dan mewah di pasaran
dan juadah apam Lebanon masih terkepam di Kuching. Kah kah kah kah!!!


Namun, tahun ini ada menu tambahan; kuki Danish!
Semoga selamat sampai ke kampung halaman masing-masing,
tapi ingat, jangan makan kuki Danish sambil memandu.

Lagi besor rongga kuki Danish,
lagi sedap. Kah kah kah!!!

4 comments:

  1. Kah kah kah...meleleh-leleh ayo liyo teman terbayangkan kuki danish.....

    ReplyDelete
  2. tak de niat nak ingat kat dia ...tapi pale otak aku dok tebayang jugak kuki si danish ni..ahaksss...mat sentul kata..jande ade bende...

    ReplyDelete
  3. sedpnya kuki danish...adkh danish yg mmbuatnya?sesedap kuih bnga cina yg ak wat

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.