Thursday, September 26, 2013

Singapura Darul Ber'air-air'

Madu tualang power! Click here

Tuan-tuan dan puan-puan,

jangan lah hairan. Janganlah melongokan mulut masuk lalat. Janganlah senyum kembang kempis idong bila mendengar berita-berita pecah panggung box-office dari UMNO/BN.

Kerajaan akan buat baaa...........aanyak lagi universiti utk bumiputra. Akan baaaaa.........nyak lagi program membantu orang kampung. Akan bagi baaaaaa.............nyak lagi BRIM, BROM, BRUM.

Idop Melayu! Idop Melayu! Lambong songkok tinggi-tinggi.

Tuan-tuan dan puan-puan, pemilihan UMNO dah dekat. Semua nak jadi panglima.

Selama hari ni tak sedar bagi air murah ke Spore? Mana ada dalam ceruk dunia ni orang jual air 1000 liter harganya 0.03 sen?

Nak kaji? Sekali Pakcik LK Yew ramas buah baru taw. Kah kah kah kah!!!

1 comment:

  1. Macam mana nak kaji bang...itu hari masa nak runding pasal jualan pasir untuk tambak laut, hak ruang angkasa jet s'pore nak berlatih dll kan.....belum sempat Najib buka mulut, Pakcik LKY dah tunjuk gambo dia dengan Tuya tengah berdinner sakan kat hotel terkemuka di Pulau tu....

    Kali ni nak runding pasal air pulak, bimbang den kalau-kalau Pakcik tu tunjuk gambo dan tanyo.......ni air yang bersepai atas cadar hotel ni camne...nak hantar DNA tak.... tengok sape punya.....

    Betul la cakap bang libang....nanti diramasnya buah.... aduhhhh....susah nak berjawab dengan kak Ros.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.