Saturday, September 14, 2013

Haron Taib Dah Mula Bersiul

Madu tualang power! Click here


Nak kaji kesepakatan dalam Pakatan Rakyat, katanya.

Banyak sangat pertukaran kerusi dari PAS untuk PKR, katanya.

Boleh melemas melemah PAS, katanya.

Nak buat AJKKKKKKKKKKK untuk mengkaji persepakatan itu katanya.

Pekak ke hapa? Kerana sebelum ini, telah tiga muktamar PAS berturut-turut meluluskan usul agar hubungan dalam Pakatan Rakyat diperkukuhkan.

Tiga muktamar la lebai! Bukan mesyuarat J.K.K.K.K.K.K.K.K.K.K.K.K.K.K.

Kita ahli PAS ini masih tak sedar, kita cuma dapat sisa kupasan kulit bawang sahaja. Segala isinya dah habis dibedal si Rafizi Ramli. Tak reti basa malu ke?!?

Apa yg Haron Taib tak sebut cuma, "Ini semua Anwar punya pasal la!" 

Kah kah kah

Biarlah Haron mengkaji. Sebab para ilmuan bijak pandai memang kerjanya mengkaaaaaaaji...

Haron oh Haron.

25 comments:

  1. Hancus kalau macam ni punya perangai ada dlm pas, tak reti nak bersyukur. Sepatutnya diperkukuhkan lagi persahabatan antara satu sama lain buangkan perasaan yg buruk kita ada dlm jiwa, ini semua syaitan punya keja agaenda pro umno bn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. contoh dah ada, tgk kat kedah.

      kemudian tgk tganu, berjanggut berjambang la nak ambik balik.

      Delete
  2. Nape x kaji kt selangor kerusi bertambah

    ReplyDelete
  3. memang ahli bawahan dah sedar,geng UG mesti dikeluarkan dr kepimpinan PAS.mmg mereka2 ni langsung x boleh dipercayai.

    ReplyDelete
  4. aiiya...
    kajipun salah ka.....

    ReplyDelete
  5. nk cepat jd menteri, lupa pernah kena tendang....nama ulama, tp cara tamak mcm ni...susah nk hormat....elok2 smua org sokong terus jd benci..kalau dah kepimpinan semua nk ulama, yg bkn ulama ni xplu sokong kot...xda maufakat...cuba pisahkan org agama dgn org profesional...tahap pemikiran menteri bodoh

    ReplyDelete
  6. Kenapa... nak ajak join UMNO pulak kah... kahkahkah

    ReplyDelete
  7. klu nik aziz pon dah totap sokong hadi

    klu dah nik aziz kato hadi biar totap no.1

    apon den nak kato laie

    bagi kek den hadi ngan najib tak do bezo eeh

    cumo sorban ajo berbolit2
    lagi hebat bolit nyo dgn kominis & pil kudo

    sapo yg kono?
    rkyat jugo yg jd mangso

    nik aziz tak nampak ko?
    ulamak??
    ulamak apo ko bondo nyo!?

    ReplyDelete
  8. Kena faham peranan inteligen dalam hal ini. Haron Taib ialah seorang operatif. Ada ramai lagi yang belum dapat didedahkan.

    ReplyDelete
  9. inilah saki baki nasha...

    ReplyDelete
  10. Harun oh harun, hassan oh hassan, nasa oh nasa, tantawi oh tantawi, abduh oh abduh, amar oh amar.........wallahuallam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu lagi.

      nelayang oh nelayang. kh kah kah kah kah!!!

      Delete
  11. Salam Libang Libu

    Yong tengah cari mana yang pemuda yang berkemampuan macam Rafizi dalam PAS. Aduhai...Yong jumpa labu Labi jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok le jumpa labi-labi.

      Satu masa nanti, taik labi-labi pun tak ada.

      Delete
  12. Bunyi macam geng geng UG ( yang berkehendakan bersatu dan bernaung dengan UMNO) alamatnya kena tipu sampai sudah kalau bergabung dengan Umno.. faham tak sekelian Ustaz Ustaz? Jangan perasan anda Menang PRU13, anda sudah yakin yang anda di senangi oleh orang bukan Islam.. kalau beginilah PAS..!!! Tak hairan Tuan Guru Nik Aziz di jatuhkan dengan secara terhormat termasuk Dato Husam Musa... ini geng geng UG yang tidak suka mereka yang pakar dalam bidang politik... setakat Ustaz tapi tak mahir berpolitik suka menjatuh kan di antara satu sama lain...bahana akan menanti anda wahai PAS....!!!!!!! PAS hendak bersendirian???? Jangan sombong wahai PAS..!!!

    ReplyDelete
  13. Geng geng UG sudah mula memenuhi Saf kepimpinan so Ustaz ini mula menampak kan belangnya...tunggu dan lihat akan kejatuhan PAS...kerana mengkhianati perjanjian dengan PR..PAS sudah lupa diri, tamak mula menguasai diri dan termakan pujukan UMNO yang kini dulu dan selamanya memang hipokrit...penipu, tikam belakang...!! Tak sedar ke PAS ni????????

    ReplyDelete
  14. Kaum kerabat PAS harus ingat.
    Kalau tidak kerana Anwar
    banyak kerusi PAS pergi ke BN.
    Berfikiran waraslah wahai
    orang2 PAS, jangan mengkhianati
    bersetiakawan bersama PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar memang ligat. Tak padan dgn umur. Tak reti letih.

      Tapi, kepimpinan PAS kena sedar sejauh mana turun padangnya mereka?

      Delete
  15. kaji la sorang dia, tak sedar diri...mana dia dapat sijil ulamak...

    ReplyDelete
  16. Benar Anon 7:21 PM.
    Dalam PRU13 lalu, saya diberi pilihan
    PRL = PAS vs BN / ADUN = PAS vs BN.
    Saya pangkah PAS bukan kerana kekuatan PAS tetapi banyak dipengaruhi kewibawaan Anwar.
    Sedarlah diri, wahai para ulamak PAS terutama Harun Taib.
    Jangan perasaanlah...

    ReplyDelete
  17. bersiul kut juboq....
    kah...kah...kah....
    an idiot will never change....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.