Wednesday, August 28, 2013

Tunduk Sembah Sujud Tony Fernandes

Madu tualang power! Click here
Species ni lidahnya bergulung 
macam lidah Mahafiraun.

Kita perlu tahu, bekas Menteri Penerangan M'sia Zainuddin Maidin cuma graduan Universiti UMNO/BN.

Dia naik tinggi dlm kareer politiknya kerana kesabarannya menggosok, merata dan mencanai ponggong Mahafiraun. Jangan ada yg kata, lahanun itu naik tinggi kerana karisma, bijak cerdik, pintar. PUUUUUuuuiiih!!!!

Lidahnya bercabang tiga dan bergulung ini telah tersalah cakap,  "ada hidangan babi dalam AirAsia." Terasa hati Daim Zainudin. Kah kah kah!

Mamak ini dah lama bergaul dgn Melayu, takkan tak tau Melayu sensitif dgn babi.

Berikut ialah permohonan maaf tunduk rukuk sembah cium kaki Zainudin Maidin terhadap Tony Fernandes yg disiarkan dalam blog lidah bergulung-gulungnya, http://zamkata.blogspot.com,

APOLOGY.
Saya tidak menyedari bahawa pekara- pekara yang tesiar dalam artikel di bawah tajuk " Hidangan Babi Dalam Penerbangan Air Asia, Orang Islam Patut Tangguhkan Dulu Terbang dengan Pesawat ini"(artikel tersebut) dalam blog zamkata memberikan implikasi buruk kepada nama baik AirAsia dan AirAsiaX.
Bagaimanapun setelah menerima surat tuntutan dari Peguambela dam Peguamcara AirAsia Berhad kira -kira sebulan dari tarikh penyiarannya,maka barulah saya menyedari bahawa artikel tersebut memberikan implikasi atau gambaran,seolah-olah babi dihidangkan dalam penerbangan-penerbangan AirAsia dan AirAsia X. Ini adalah tidak benar samasekali.

Sebagai bonus Zainudin Maidin akan tunduk rukuk sembah sujud cium tapak kaki Tony Fernandes untuk bertahun-tahun akan datang atas sifat lidahnya yg terover gulung kah kah kah kah!!!

"AirAsia asked me to carry the apology to them for six months, but I will carry it for years to come, so that it reaches a wider circulation and provides information to future generations," he said. - August 28, 2013.
Kah kah kah kah!!

Lu tengok sendiri la macamana species ni membodek dan menjilat.

Itu pasal dah suku Tanah Malaya ini Ananda yg punya.

3 comments:

  1. x sedar implikasi atas statement yg dia sendiri buat?. Otai wartawan apa kejadah. Kalau buat statement mcm tu nak buat apa kalau bkn utk menjatuhkan? Gua rasa Tony skang tengah lunch dok atas muka mamak nih. mamak ni plak syok tadah muka kat punggung tony...siap erection lgi....muahahaha

    ReplyDelete
  2. tulah Zainuddin Maidin yg tidak mempunyai SRP.Tulisannya penuh dg emosi tanpa usul periksa.Inikah ketua pengarang Utusan yg tidak ada etika journalism.Salah Mahathir melantiknya menjadi menteri Penerangan.Cakap English mcm skru longgar.Byk grammatical errors!

    ReplyDelete
  3. mamak zam ni kalau fitnah pembangkang (PR), sampai mati pun takkan ngaku! sanggup pi mahkamah lagi

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.