Sunday, July 28, 2013

Ustaz Din Tahik Ayam

Madu tualang power! Click here
Ayam pencen

Sebanyak ini sudah usia aku, dari pengamatan aku para ustaz, imam, siak dan bilal yg dihormati masyarakat setempat tidak akan diberi nama jolokkan yg ditambah dengan nama binatang.

Pernah dengar nama Imam Mat Lembu? Bilal Din Kaldai?

Tapi sejak PRU13, aku cukup senang dengar nama Ustaz Din Ayam. Tambah best lagi, mamat ini menantu Hadi Awang.

Apa punya kelas seorang ustaz orang ayam-ayamkan. Kalau orang hormat, perkataan 'ayam' tidak akan muncul.

Bagus lah Din Ayam, perhebatkan usaha. Mudah2an mamat ini akan jadi semacam Khairy Jamaludin. Pak Lah rebah kerana berpaut pada sokong Khairy yg membawa rebah.

Dah berapa penggal pun, negeri sendiri masih diperintah UMNO, bukan?

Ok jugak namanya, 'Ustaz Din Ayam'. Tapi kalau dapat tukar jadi 'Ustaz Din Tahik Ayam' lagi grand!

Kah kah kah!!!

Pssssst! Jangan lupa ada sorang lagi menantu Hadi Awang di Selama, Perak.

10 comments:

  1. Ustaz puki ayam......
    lebih elok dgn perangai setan.....
    kah...kah...kah....
    batal puasa aku....
    kah...kah....kah.....
    ustaz otak pelesit tak batal puasa?
    kah...kah...kah...
    macam2 cerdik pandai ugama.....
    bila nak mampos?

    ReplyDelete
  2. Kpd nasrudin tontontv albodeki

    Dulh ada satu pensyarah uia,iiu btrf profesor kata bos ko tu adalah paklah versi pakatan.

    Ada pulak ahli paz angn angan nk seorang paklah versi biol jadi perdana menteri?

    Akibatnya party anwar kalah d semua kerusi parlimen d nn pas pegang dun

    Ahli paz ni mcm versi umno pulak

    ReplyDelete
  3. makhluk Allah Libang libu dan sebinatang dgnnya itu tak makan ayam... he3... sahut seruan menteri cap ayam... eee bahalol... spesis hangla jenis cyberwar umno yang bertopengkan pas... jenis bangang dan cuba membangang orang lain.., kalo umno tu ngaku jela umno... ada wa kesah.... he3
    marah?... nanti kena jual lepas tu potong2 macam ayam.... hahahaha!

    dari wa... paparock

    ReplyDelete
    Replies
    1. hek ele..pantang sentuh kerabat 'Tuan Presiden' ada je yg hangat satu badan...hahaha...xpe la panggil ayam pun bkn fitnah pun cuma mengelar je...lain la tuduh org komunis, jual pil kuda, julang gambar lenin la...itu kekal sebagai fitnah sbb sampai skang xde bukti pun di sertakan oleh 'Tuan Presiden'. Cuma pencacai2 bawahan je beria-ia bekap...hahaha...same je le PAS ganti UMNO...hahaha..

      Delete
    2. sempoi ulasan tuan...........
      panas...........
      tepat untuk puak haramjadah UG......

      Delete
  4. he3......
    kah...kah....kah....
    paparock tak makan ayam......
    dia tutuh ayam.....
    lagi haramjadah.....
    he3.....
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah...kah....kah....kah...kah....kah....!!!!

      Delete
  5. anak menantu yang dah jadi hantu, singkirkan budak kerantong pemjilat bontot ayam nie, puak2 nikabduh, puak2 perasan depa tau semua benda dan paling warok atas muka bumi nie

    ReplyDelete
  6. yg sebetoinya... PAS pun dh makin kebal.. tak boleh di tegur nak2 pulak yg tegur tu setakat ahli biasa... mungkin teguran tu pelbagai bahasa dan cara... tp itu lah mesej yg hendak disampaikan kpd pucuk pimpinan... bila buat benda pelik2 ....cepat2 COVER LINE.... ahli x perlu tahu.... bab kutip duit , dok dlm jamban pun pi cari... x percaya pi sembang dgn geng2 yg taksub !!!!

    ReplyDelete
  7. ye la....nelayan jati presedin pas nie...keliling die jadi perosak ade sebutan din namanye...mung jjgn kawan dgn yg bernama ....din lagi tuan presedin...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.