Tuesday, July 2, 2013

E-Palat Dicadangkan Untuk Setiap Kereta.

Madu tualang power! Click here
Mamat ini ada kes. Sikit hari menjawap.


Ada lahanun nak taruk microchip kat tiap-tiap buah kereta. Lahanun kata, boleh mengelakkan kecurian kereta.

Sistem e-plat, yang menggunakan teknologi mikrocip atau Radio Frequency Identification (RFID), diguna pakai di beberapa negara maju seperti Perancis dan Australia.

Kecurian kereta yg lahanun ini ambik berat. Projek-aplancaw e-palat ini berapa bilion? Kah kah kah!!! Projek e-palat ini bapak sapa dapat? kah kah kah!!!

Sebelum pasang e-palat untuk kereta, apa kata pasangkan dulu kepada setiap tahanan?

Tanam cip dalam bontot tahanan dalam penjara/lokap. Supaya mudah memantau gerak-geri.

Supaya dapat diketahui samada tahanan tengah makan, minum, berak berdiri, kencing berlari atau tengah tidur-tidur ayam?

Juga boleh kita tahu samada tahanan tengah kena belasah. Boleh jugak diketahui sapa bagi arahan belasah, kan?

4 comments:

  1. Penonggang kapcaiJuly 2, 2013 at 2:58 PM

    Saudara LL, terharu membaca posting saudara...tepat dan kedap..walaupon puak2 ni jenis muka tampal bontot khinzir...idea bangang kapcai ari tu belom hilang...datang lagi satu idea super bangang..puak2 ni hari2 x dak keja lain dok fikir cara nak rompak harta rakyat...bravo LL, you're the man...

    ReplyDelete
  2. bagus tuuu lepastuuu charge jaaa kat sapa2 yg nak beli kereta tuuuuuu.....xpa2 sbb yg beli kereta tu semua orang mampu dan kaya2......kalau miskin tentu naik naik bas jeeeee

    ReplyDelete
  3. apb sesebuah kerajaan jtu MERIT tak dak

    apb yg brBAKAT ditolak & yg dpilih "budak2"

    apb TAQWA(integrityTransparency)mnjd AUTA sndiwara

    apb wakil2/MP yg dilantik BEBAL2 ber'IQ' pghafal

    apb ketua2 jabatan/CEO dr pak turut corot cium bontot

    mrk nih NAMPAK "income" hanya dgn sembelih rkyat
    sbb DAYA SAING zero lopong bodoh SOMBONG
    jagoh kampong..skampong dgn Zimbabwe Kenya/Nigeria hantu raya & polong

    mrk hanya tahu khianat songlap tipu ROMPAK
    terror meLUCAH mmfitnah & rasuah
    No.1 "kuat" AKIDAH mmonopoli nama Allah! kah kah kah!!!

    jd lah shaprak2 spesis yg haram j$d$h!!

    ReplyDelete
  4. tanam cip kepala butuh dlm mulut dia......
    bini jilat teloq......
    kah....kah.....kah....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.