Monday, July 15, 2013

Berbuka Puasa Di Sana Sini [Foto]

Madu tualang power! Click here


Sesusah-susah aku di zaman budak-budak, aku tak pernah merasa susah sebagaimana yg dihadapi budak ini.

Mana keluarga dan ibu-bapanya? 
Mana bumbung tempatnya berteduh? 

Mana ikhsan pihak berwajib?

Kita ini bila menjelang petang, jasad di atas kerusi tapi roh sudah sampai ke bazaar Ramadhan.

Macam-macam kita nak beli, macam-macam kita nak cekik. Kalau boleh kita nak mencekik sampai terbalik pusat. Tapi akuilah, berapa banyak sangat yg larat kita pulun? Habis tinggi 2 pinggan.

Melayan nafsu makan serupalah macam melayan nafsu air lendir. Air lendir suda pancut kalo, sorong la China doll ka, Mongolia doll ka, Pakistan doll ka, tak akan dia nak naik mencanak itu jam jugak ! Kah kah kah kah

Boleh kita agak apa juadah berbuka geng-geng ini? 




Ini dia juadah berbuka geng-geng Raja Saudi.

Itu baru satu menu Raja Saudi.

Itu lah perangai Raja Saudi. Membazir-bazir. Tak sedar diri diuntung.

Raja pemalas. Anak-beranak kaki mengentot. Kaum kerabat taik judi. Makan free. Satu apa pun tak reti nak buat. Seluruh keturunan raja ini kerjanya hidup memanjangkan umur dan mencekik hasil negara.

Raja Saudi ni puasa ke? Kah kah kah

Geng Raja Saudi
Keturunan umur liat,
tak mampos-mampos

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.