Thursday, June 27, 2013

Sedap Hingga Mengolom Jari!

Madu tualang power! Click here
Telah dihebahkan di parlimen dgn tiada rasa malu dan jijik bahawa dakwat kekal yg digunakan pada PRU 13 menggunakan bahan pewarna makanan.

Patut la sedap hingga mengolom jari! Kah kah kah

SPR masih  dalam mode 'barua', tetap merahsiakan nama syarikat berkenaan dari pengetahuan pembangkang, sedangkan pembangkang cuma ingin tahu adakah Jamil Khir telah dimaklumkan dan adakah dakwat itu mendapat logo halal JAKIM atau pun tidak?

Ini serius, ini soal makanan. Kah kah kah kah!!!


Kalau dakwat sudah tidak lagi pekat, jgn selalu pegang batang pen. 

Cuba jangan diusik batang pen seminggu dua, nescaya pekat la dakwat.

Kemudian goncanglah, gerenti melekat kekal dijari. Kah kah kah!!!

5 comments:

  1. ..... tapi hati2, kalau lepas 2minggu, dakwat boleh terpancut sekaki dua! jangan sampai terkena muka sendiri!!

    kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Bhai LL...

    Dakwat yang pekat tapi kandungan "Sperma Nitrate" apabila dikira tak cukup bilangan tak dapat pegi mana pon.... hahahaha

    ReplyDelete
  3. Tipu jangan tak tipu nanti tak ada kantau masuk. Neraka pasti menunggu, taubat sebelum terlambat. Belanja untuk makan mangunakan duit haram, mati kelak daging pasti di baham api neraka. Tak percaya cuba matikan diri...tenguk apa akan terjadi...lol. Untuk hidup kembali itu kerja tuhan, dia yang maha berkuasa bukan pemimpin kerajaan manoriti.

    ReplyDelete
  4. woit lu mencarut pen & dakwat.....
    2 minggu kasi pancut pekat muka sibarua.......
    haramjadah nak sorok lagi.......

    ReplyDelete
  5. 2 org besar SPR ini mmg BABI. Dah la x bermaruah pastu sikit pun xde rsa malu atau insaf selepas pendedahan demi pendedahan terbongkar. 1st 4 juta pastu 7.1 juta. 1 sen pun aku x halalkan. Korang tanggung la kat akhirat nnti.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.