Monday, June 10, 2013

HARAKAH Ter 'kah kah kah'!

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!!!

Cuba betulkan aku, sekiranya aku ini salah. Yg mana betul? No-holds-barred atau no-holes-barred?

Kah kah kah kah!!! Kenapa bangang melantun-lantun ni? Malu la sikit...Harakah sekarang dah world-wide.

Lubang dengan pegang pun tak tau nak beza.

Betul ke Harakah ini dibawah kendalian Stopa? Kahkahkah!!!


Wahai pembaca Harakah...... hendaklah kamu redho dan rela atas kesilapan diatas.

KAH KAH KAH!!!!

6 comments:

  1. no-holes-barred (pun intended) kahkahkah

    ReplyDelete
  2. kalo dah takde mende nak belasah... salah eja pun jadik... he3... oiii mangkuk lubang libu... aku punya ejaan pun banya salah ni... hang tak nak highway ke... hahahahaha... huhuhuhu.... heeeee3

    ReplyDelete
  3. Kasihan aku lihat Melayu Baru...

    Tak habis-habis gelakkan orang bila berlaku kesilapan...

    Seolah-olah dia tak pernah buat silap...

    Kesian.

    ReplyDelete
  4. yg melantun puak bangang kerajaang perpaduang.....
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  5. awat lama tak update?

    ReplyDelete
  6. ketawa la sikit2.....
    ramai pemimpin PAS tak sedar diri.....
    bukan ini je kelemahan mereka tetapi banyak lagi..............

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.