Monday, June 17, 2013

Bang Aji Kecewa Dakwat Tak Pekat?

Madu tualang power! Click here

Marcos merasa kecewa, Mubarak kecewa dan Mahafiraun pun turut kecewa.

Kecewa mereka itu bukan kerana kecewa tidak berkuasa lagi. Tapi kecewa kerana, 'kenapalah aku tak rembat kaw-kaw harta benda negara dulu'.

Baru-baru ada seekor barua turut berasa kecewa. Kecewa dakwat tak pekat. Time pancut tak sampai siling. Kalau sampai pun, tak melekat di siling. Barua kecewa.

Jangan sekadar kecewa. Berhenti kerja, lagi pun ramai orang dah menyampah.

Pergi berubat, berurut dan bersenam. Aktifkan diri. Bukan duduk di kerusi empuk sampai malam memanaskan scrotum. Scrotum yg panas tak akan menghasilkan dakwat pekat.

Pergi berambus lah!

3 comments:

  1. Masa barua sekor ni mengisytiharkan BN sudah dapat membentuk kerajaan dengan majoriti mudah, dia punya "smirk" senyum macam puki emak dia masa nak beranakkan dia dulu....Kalaulah dia berada berhampiran...aku nak tampar dan tujah je kepala barua ni........

    Masa jadi KSU KDN dulu pun bukannya cerdik sangat, mengampu je lebih.....

    Mana boleh ambil bekas Pegawai Kerajaan jadi Pengurusi SPR. Mereka ada vested interest. Mereka hanya mampu mengampu Perdana Menteri untuk mendapat perlanjutan tempoh perkhidmatan serta gaji lumayan.......

    ReplyDelete
  2. Kecewa kena kat dia... kita ni kecewa haram jadah dia tak ambik peduli... dasar penipu... tunggulah satu hari nanti kita paksa dia hirup dakwat kekal dia tu satu gelas sehari sampai ke hujung nyawa.

    ReplyDelete
  3. kah...kah...kah.....
    nak pekat jumpa bang TT.....
    blowjob baik punya....
    tak kawin lagi....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.