Saturday, May 4, 2013

Yong Kamilia Kuale Punya Penangan


"Soh".

Dalam loghat Kuala Kangsor, Perak, soh bermakna tak berbunyi. Diam. Sunyi. Tak bergerak. Satu apa pun tarak. Elek!


Sedangkan sayap inilah yg menjadi tulang belakang UMNO. Mintak maap, tulang belakang UMNO bukan tulang belakang Mahafiraun.

Tulang belakang Mahafiraun dah herot!

Di kampung aku, dah tak ada lagi mak aji-mak aji, mak cik-makcik pakai selendang merah menjaja UMNO dari rumah ke rumah. Aku doakan diseluruh Malaya begitu juga.

Atau, adakah para Wanita UMNO ini masih terlentang buntang kenyang daging lembu fresh?

Kah kah kah kah kah!!!

Tumpor UMNO! Tumpor!



liq

5 comments:

  1. Tumpor tu ape? Puas mmikiornya. He he.
    Syabas, klu dah beralih angin, dah patut pun. Yg lum sedor lagi tu, pi lawat la masa ada lagi ni. Hubungi sekali kepala2 wanita seluruh negara.

    ReplyDelete
  2. maksudnya,

    mati.

    nak sedap lagi, mampos! kah kah kah

    ReplyDelete
  3. kalau lagi kasor ..hauup..jeguss...purdad..hi..hi..

    ReplyDelete
  4. Bungkang boleh juga atau padam he3

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.

Pergi lah mampus.