Thursday, May 2, 2013

Tergampang Dari Facebook: IC Makcik Kerepot [Gambar]

Madu tualang power! Click here
Gambar ini hasil kerja Facebook Penarik Beca



Muka kerepot tapi tahun beranaknya, 1996! Akai ada?

Macam mana kita nak berlawan dgn mekanisma yg macam ini?

Dia buat teran-terang kerja menipu. Tak payah buat bawah kolong lagi.

Seolahnya, "aku tengah tipu hang ni, hangpa boleh buat apa?"


9 comments:

  1. Betul lah tu... Dia tersalah makan ubat nak kekal muda,,,,selamanya... aleh2 jadi nenek pula... aduh SPR & JPN,,,,,

    ReplyDelete
  2. Semakan daftar pemilih SPR PRU13
    Tarikh lahir makcik ni tahun 1896 @ 117 tahun.
    Manusia tertua di dunia dijumpai di Kedah Malaysia.
    Malaysia boleh

    ReplyDelete
  3. janganlah menghina..

    ReplyDelete
  4. Mengikut no IC tertera beliau lahir pada tahun 1896 dan sekarang berumur 117 tahun.Lojik la tu.Bagi no ic ada* maksudnya tarikh lahir beliau ada tahun saja

    ReplyDelete
  5. tu bukan 1996.... tapi 1896,..
    umur dia 117 tahun.

    ReplyDelete
  6. instad of 1996, makcik tu lahir tahun 1896 kot! no wonder kerepot! kahkahkah

    ReplyDelete
  7. mmg betul makcik ni lahir thn 1896.. thn lepas kuar paper.. aku harap klu nak bom BN bior la berita yg bernas..

    apa2 pun ABCD.. ABU..
    INI KALILAH..

    ReplyDelete
  8. name makcik ni still ade dlm daftar pengundi...
    lahir tahun 1896, meaning, kalu ikutkan, dah termasuk dlm top 100 oldest people recorded in history, dead or alive.

    plg corot pn, nombo 100 tu, 113 tahun, 343 hari, umurnye.
    so, makcik ni dah overqualified, 117 tahun tu, plg koman pn, top5 da bleh dpt tu.

    kalu nak kate makcik ni dah arwah, itu yg Bersih tuntut tu, bersihkan senarai undi.

    ReplyDelete
  9. URGENT TANDA PALSU DAH KELIHATAN. TERDAPAT STAR PADA NO AKHIR.. STAR INI UNTUK APA?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.