Sunday, May 12, 2013

Terbaek Dari Facebook: Mat Nuar Punya Penumbuk

Madu tualang power! Click here

Inilah aku rasa ilustrasi yg paling tepat. Paling mustajab.

Kalau ditengok gambar diatas, spek Mat Nuar herot pun tidak.

Terima kasih kepada Chandra Lawan Tetap Lawan yg telah mengongsikan gambar ini di wall facebooknya.


5 comments:

  1. lawak habis....
    kah...kah...kah.....
    nak tipu sampai bila?

    ReplyDelete
  2. yg paling cemas sekali selain malaon2 umno adalah puak2 yg dok pakat ddlm gelap @ YouJei @ UG

    ada byk rahsia besar besar besar SIMPAN kat overC ka?

    klu mat nuar naik..abih mrk pon ALAMAT kdlm

    alang2 khianat..alang2 fitnah biar KAW/cow2!
    asal selamat big'SPENDER putih kat dlm

    pngKHIANAT ada tag "HARGA" nya
    pmFITNAH pon sgt tggi "HARGA" nya

    oh donia..dinar dollar lah sgl2 nya!
    MAMPOIH tak dak sape dok CAYA aih..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon pelik pasai pa dok tuduh2 kominis & pil kuda utk tujuan apa,dah dekat sgt hari undi?
      seolah2 depa khianat sungguh kpd rkyat/ummat
      depa sengaja rosakkan harapan rkyat!
      jahat/khianat sungguh!

      la nih..rkyat dok semangat nak LAWAN penipuan SPR
      depa pulak tak SOKONG prhimpunan kmarahan ummat
      yg nih lagi terang & jls depa mLAWAN arus rkyt
      memang khianat sungguh!

      memang nampaknya sgguh2 depa TAKUT klu anwar jd PM & depa sgt2 TAKUT seolah2 akan pecah lobang rahsia...$$$$ puloh/ratus2 juta akaun proxy ka?

      mula2 rasa tak caya..karut & fitnah, tetapi..
      memang BETOI..setiap pngkhianat itu memang ada 'harga'yg tinggi utk nya?
      inilah yg buat depa nih GABRA & snggup buat khianat kpd rkyat/ummat...logik sungguh & msuk akai! Nik Aziz jer yg sgguh2 brsama2 UMMAT..

      Nik Aziz jer yg ikut wasiat akhir nabi..
      Ummat/rkyat sntiasa diHATI nabi: "Ummati ummati"


      Delete
    2. panjang lebar dan berisi!

      terima kasih atas komen.

      Delete
    3. Pls refer to Raja Petra's blog NO HOLDS BARRED MalaysiaToday 14/05 under article:'The wheat from d chaff'..
      who do you THINK from PAKATAN leaders that work with umno's/bn cronies.."who made hundreds of MILLIONS ripping off d country.."

      anwar, kit siang or..who else bro?
      SURE..no body belive this!
      check it out!

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.