Monday, May 20, 2013

Jamban Pam Minyak Terbaik: Jamban PETRON

Madu tualang power! Click here

Aku amat cerewet dalam hal melibatkan berak kencing. Aku mahukan jamban yg selesa, kering, bersih dan nyaman sepoi-sepoi bahasa.

Bukan sebarang jamban layak untuk berak dan kencing aku. Puas aku mencari seantero Malaya. Aku amat memilih.

Tapi kini dah jumpa!

Jamban PETROooooooooooN!!!!!!!


Singgahlah ke jamban Petron. Anda akan dijamu kopi seusai melepas hajat.


Tapi ingat. Hanya jambannya saja yg berguna. Petrolnya tak payah.

Untuk petrol, isi di pam Petronas. Sokong syarikat tempatan.

14 comments:

  1. Sokong Petronas buat apa...hak rakyat kelantan pun tak dibahaginya lagi.

    ReplyDelete
  2. Syarikat milik suku sakat MB Kedah yg baru. Selamat 'melepas'!

    ReplyDelete
  3. Bspa tokey stesen minyak tu dulu kan very concern and highly critical bab bab jamban di malaysia ni...
    Aku rasa itu sajalah diantara perksraperkara kebaiksn yg dibuat oleh beliau selama 22 tahun menjadi diktator Malaysia

    ReplyDelete
  4. bukan kopi free.....
    free 1 botol san Miguel.....
    kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  5. minyak petron ada campuran san miguel?? pening la kenderaan tu nanti

    ReplyDelete
  6. Petronas pun jangan isi. Syarikat ni tak amanah. Gagal bayar royalti kepada yg berhak.

    ReplyDelete
  7. Mcmana jamban dia tak bersih sbb org tak ramai singgah pam kat situ apalagi nak 'buang'.

    ReplyDelete
  8. lepas hajat... minum kopi percuma, berpaling seketika memandang kaunter petron...ahh isi minyak dekat shell la....

    ReplyDelete
  9. Kat tempat aku di Kota Tinggi baru nak buat Petron jadi aku lum cuba jamban nya..

    ReplyDelete
  10. Isi kat shell la dpt point bonuslink. Petronas tak amanah, tak bagi bayaran royalti direct pada negeri2 ada petroleum. Jadi patut haramkan sampai la dia berubah.

    ReplyDelete
  11. Katanya BHP minyak terbaik di Malaysia....mula tak percaya tp lepas guna dua tiga kali mmg mantapp.

    ReplyDelete
  12. rocky the great flesh vibrator says: da tak ramai urang masok, apa lagi cleaner nak buat? malah kalau berlaku pancutan pra matang dalam jamban sekalipun belum tentu boleh dilihat kesannya sebab begitu cepat jamban itu dicuci berulang2..

    ReplyDelete
  13. ADUSSSS. Perut memulas nih. Siapa leh tolong. Ohhhh, terimas PETRON. Nasib Mu ada. Har har har har

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.