Saturday, April 27, 2013

Tuan Presiden Kurang Sihatkah?

Madu tualang power! Click here


Tempoh berkempen untuk PRU13 ini tinggal berbaki kurang dari 10 hari.

Semua orang sibuk. Dari sebesar-besar pangkat hingga ke tukang pacak bendera, semua bertugas.

Yang poyo-poyo buat sibuk pun lagi ramai.

Semalam, hari Jumaat Nik Aziz turun ke Masjid Besi, Putrajaya membawa sokongan kepada Husam. Kesian Tok Guru, datang dari jauh Kota Bharu. Badan bukan kuat macam dulu lagi. Sering jatuh sakit.

Kit Siang dah berkampung di Gelang Patah.

Mahafiraun ke hulu ke hilir menjaja nama anak, nak dibuat MB.

Najib ke utara, Muhyidin ke selatan. Masing-masing baru sedar bulu lain kaler.

Mat Nuar jgn cerita. Kalau binatang di zoo itu boleh faham Bahasa Melayu dan layak mengundi, nescaya lama Mat Nuar berada di Ulu Klang.

Cuma, kita tertanya-tanya, mana Tuan Presiden kita? Tolonglah bakar semangat anak buah.

Ini bukan masanya pergi menangkap ikang.

Sekiranya Tuan Presiden kurang sihat, cari-carilah pil.

6 comments:

  1. Bhai LL...

    Tuan Presideng sedang mengumpul bukti dan fakta bagi isu yang dier bangkitkan tempohari... Hahaha... dier kelaut tue mencari ilham.... hahaha

    ReplyDelete
  2. Salam Libang Libu

    Soalan yang baik. Kalau student Yong tanya soalan gini, gerenti Yong terkedu nak jawab, Wakaka!

    ReplyDelete
  3. ngehh...ngehh...ngehhApril 27, 2013 at 10:02 AM

    kehh...kehh..kehh...wa pun tertanya2 mana pegi mangkuk hayun ni....tunggu pemberita datang sua microphone agaknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan presiden sibuk berlatih angkat sumpah sebagai Perdana Menteri la wei..utk kerajaan perpaduang,,muahahaha

      Delete
  4. Biase dia tuu... Dia gi ke luar negara ler aper lagi..sibuk memanjang, ada seminar, forum antarabangsa ulamak sedunia ler gamaknyer tu.

    Tempat dia sana tinggal letak selipar sepatu dia pun orang sana undi dia menang gak. Tak payah sibuk turun padang menyantuni pengundi? Tak payah diperkenalkan lagi dah.. sape tak kenal ulamak tersohor di dunia tu? hehe...sounds arrogant to me!

    Entah entah gi overseas bawak (/jumpa) ustaz Na$ha, Ha$$an Ali ulamak akidah tu, kot? Ni bukan pitenah ... saja nyakat TGHH...haha

    ReplyDelete
  5. Lakonan si UG.....
    harap tuan presiden ni merambos cepat.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.