Friday, April 12, 2013

Senarai Pancut Awal

Madu tualang power! Click here
Otai cool

Chua Soi Lek pelakon blue merangkap Presiden MCA dah kompom tidak bertanding. Ini ibarat baru cicah-cicah, dah pancut atau cicah-cicah pun tak mau, sebab takot tak naik! Kah kah kah kah kah!!!

Di bawah ini diperturunkan beberapa senarai yg dicedok dari Jalan Pulang. Senarai ini telah keluar lama. Aku cuma menerbitkannya semula dan mengolahnya secukup rasa. 

Untuk buat bahan ketawa hari Jumaat. Lagi pun hari ini ramai yg happy sebab malam semalam dah dapat pancut, kan? Kah kah kah!!!

Cuma ralat nama Raise Stim tak ada dalam senarai. Hebat lagi tua si kutuk ini. Dia boleh tahan lebih 10 minit.

Terbuktilah amah yg ditunggingnya itu bukan amah menopause! 

Kah kah kah kah!!!


SENARAI CALON PANCUT AWAL:

1. Nor Mohamed Yakcop (BEKAS ahli parlimen Tasek Gelugor)
2. Awang Adek Hussein (BEKAS calon parlimen Bachok)
3. Shahrizat Jalil (sudah mengumumkan tidak akan bertanding)
4. Noh Omar (BEKAS ahli parlimen Tanjong Karang)
5. Abdullah Ahmad Badawi (BEKAS perdana menteri dan ahli parlimen Kepala Batas)
6. Abdullah Md Zin (BEKAS ahli parlimen Besut)
7. Abu Seman Yusop (BEKAS ahli parlimen Masjid Tanah)
8. Azalina Othman Said (BEKAS ahli parlimen Pengerang)
9. Azmi Khalid (BEKAS ahli parlimen Padang Besar)
10. Baharum Mohamed (BEKAS ahli parlimen Sekijang)
11. Bung Mokhtar Radin (BEKAS ahli parlimen Kinabatangan)
12. Halimah Mohd Sadique (BEKAS ahli parlimen Tenggara)
13. Hamim Samuri (BEKAS ahli parlimen Ledang)
14. Ismail Kassim (BEKAS ahli parlimen Arau)
15. Jamaluddin Jarjis (BEKAS ahli parlimen Rompin)
16. Lilah Yassin (BEKAS ahli parlimen Jempol)
17. Mohamed Nazri Aziz (BEKAS ahli parlimen Padang Rengas)
18. Mohd Johari Baharum (BEKAS ahli parlimen Kubang Pasu)
19. Mohd Zin Mohamed (BEKAS ahli parlimen Sepang)
20. Rafidah Aziz (BEKAS ahli parlimen Kuala Kangsar)
21. Rosnah Abdul Rashid Shirlin (BEKAS ahli parlimen Papar)
22. Adnan Mansor (BEKAS ahli parlimen Putrajaya)
23. Shahrir Samad (BEKAS ahli parlimen Johor Bharu)

SENARAI CALON PANCUT KARI BOLEH BLAH:

1. Reezal Merican Naina Merican (awalnya dicalonkan bagi kerusi parlimen Kepala Batas)
2. Abdul Azeez Abdul Rahim (awalnya dicalonkan bagi kerusi parlimen Baling)

KEKAL TIDAK BOLEH PANCUT LAGI:

1. Abdul Rahim Tamby Chik (Pengerusi GABEM)
2. Mohd Isa Samad (Pengerusi FELDA)
3. Radzi Sheikh Ahmad (BEKAS ahli parlimen Kangar)
4. Syed Hamid Albar (BEKAS ahli parlimen Kota Tinggi)

Menurut sumber blogger pro-Umno ini juga, ada beberapa nama lain yang tidak tersenarai pada awalnya kemudian dicalonkan semula bagi memperkuatkan kedudukan BN antaranya:

1. Khairy Jamaluddin (BEKAS ahli parlimen Rembau)
2. Zainal Abidin Osman (BEKAS calon parlimen Nibong Tebal)
3. Shaziman Abu Mansor (BEKAS ahli parlimen Tampin)

Setakat maklumat ini ditulis, belum ada sebarang pengesahan dari ibu pejabat Umno bagaimanapun senarai ini belum muktamad kerana Najib Altantuya masih belum berpuas hati dengan senarai terbaru yang ditapis hari ini.

Besar kemungkinan lebih banyak BEKAS penyandang yang bakal gugur akan memprotes keputusan Najib Altantuya yang menyebabkan dia kini dalam dilema.

Selamat beramuk sesama sendiri UMNO/MCA/MIC!

9 comments:

  1. Walaupun pancut awal, pancut kari atau tak boleh pancut lagi, tak jadi hal, masih boleh jilat.

    ReplyDelete
  2. Senarai calun-calun yang siap tercacak tapi belum ada tempat nak pancut:

    Ibrahim Ali
    Hassan Ali
    Zul Ali Nordin
    Zaharin Gigi Boya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brahim Ali = Pancut Luar
      Hassan Ali = Kempunan nak pancut
      Zul Ali Nordin = Pancut Dalam
      Zaharin Gigi Boya = Pancut dalam mimpi jee

      Delete
  3. orang tua kat atas boleh pancut tak?Nak lawan sapa pancut jauh memang tak boleh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lamaaa dah tak buleh...dah kering, mandi junub pun luupa.

      Delete
  4. Kesian kat yng pancut sangkut

    ReplyDelete
  5. Tuan Penulis....asyik yang memancut je...senarai yang kena pancut takde ke..??? Mesti best jika disenaraikan...contoh Ijat Lembu

    ReplyDelete
  6. Brahim Ali dah dapat tempat nak pancut...tapi buleh pancut luar aje le hahaha

    ReplyDelete
  7. Zul Nordin selamat dapat pancut dalam...heeeeee

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.