Saturday, April 20, 2013

Mana Dia Iklan Poyo-Poyo Anas Zubedy?

Madu tualang power! Click here

Dah dekat sangat PRU, tapi masih belum keluar iklan dari Anas Zubedy dalam paper. Ruangan iklan yg dibayar mahal-mahal untuk menggosok kerandut pemerintah.

Letsaddvalue lah. Bersatu lah. Peace lah. Segala bagai poyo-poyo yg ramai orang kampung tak paham. 

Ada satu kenyataan malaon ini dalam paper/internet yg begitu melekat dalam kepala aku iaitu, 'I will remain apolitical'. Pala bana apa 'apolitical' ni? Apolitical ialah; tidak mengambik pot tentang politik dan tidak mengundi.

Malaon-malaon mcm inilah yg UMNO suka. Malaon-malaon mcm inilah yg membantu UMNO.

'Being neutral will only benefits the oppressor'. Cheeewah!!! Kah kah kah

Menengokkan gambar-gambar Anal Anas Zubedy dalam internet, aku kurang yakin malaon ini masih lagi makan pakai tangan dan bercakap Bahasa Melayu di rumah.

Namanya pun pelik, Zubedy. Yang aku tahu orang Melayu guna, Zabidi.

Pun begitu, aku tak mau  kata dia basuh berak dah pakai tisu jamban. Bab ini aku yakin dia masih menggonyoh guna tangan kanan kiri. Lepas gonyoh cium, untuk pastikan benar-benar bersih.

Sial.

Kah kah kah!!!

ABCD - Asal Bukan Cap Dacing!

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.