Friday, April 26, 2013

Majlis Para "Bekas-bekas"

Madu tualang power! Click here

Bekas 1: " Saya bekas army. Saya sekarang naib canselor. Saya sokong PAS. "

Bekas 2: " Saya bekas tentera. Saya turut sokong PAS dan saya diberi kerusi di Johor. "

Bekas 3: " Saya bekas orang kuat polis. Baru je masuk PAS beberapa bulan, dah dapat kerusi Larut. "

Bekas 4: " Saya bekas businessman. Tapi sekarang saya cuma bekas Pakistan! "

Kah kah kah kah!!!

Aku merasa amat jengkel. Kenapa sekarang? Kalau PR tak sekuat sekarang, mau "bekas-bekas" ini menyertai PAS?

Belum tentu.. 

Kita inilah juga yg tertunggang-langgang memacak bendera.

8 comments:

  1. ini semua malaun kepala taik keras....
    kah...kah....kah.....
    minum air jampi harun din lembutlah kepala taik tu....
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete
  2. Brrtobat dah tu seikhlas dan sesuci hati...

    ReplyDelete
  3. Dah dpt nurhidayah???

    ReplyDelete
  4. Mike tyson lagi lawak . Semua kes silam telah diterangi bulan purnama...

    ReplyDelete
  5. Kita beri peluang dan amanah kpd mereka. Kita bantu di sebalik tabir dengan ikhlas.

    ReplyDelete
  6. saudara admin...kita bersangka baik je la buat masa skrg ni.....yg penting ABU...

    ReplyDelete
  7. Pas ni kan mesin basuh. Gerenti putih bersih

    ReplyDelete
  8. Inilah yang jadi rungutan orang-orang akar umbi. Tungging terbalik pacak bendera, jamu makan anak-anak buah, bukan juga pilihan hati orang atasan.

    Pasang niat siap-siap aku buat semua ni kerana Allah bukan kerana Tuan Guru Hj Hadi maupun Anwar Ibrahim. Pasti jiwa merdeka, jadi bahagia dengan permainan manusia.

    Pemimpin kena tanya lebih dari yang dipimpin.Redha je lah. Sedang Nabi ampunkan umat, apalah sangat jadi wakil rakyat.

    Kita lebih berhak dan bebas menegur kealpaan wakil rakyat bila kita kenal siapa kita.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.