Tuesday, April 9, 2013

Lionel Messi Penyokong Tegar PR

Madu tualang power! Click here
Messi ini bebal sikit. Sepatutnya dia sain kontrak dgn Man Utd.

Ini tidak, dia pergi main dgn Barcelona. Kalau dia main dengan Man Utd, kompom femes gila.

Tapi apa boleh buat. Messi ini bebal tak boleh diajar.

Mcm mana pun, sebebal-bebal Messi, dia masih ada otak boleh berfikir.

Tak ada kerja dia nak sokong UMNO. kah kah kah!!!

6 comments:

  1. mana komer dapat ni...? nanti FAM ambil tindakan apa macam ? hwah hwah hwah .. komer jadi-jadi la nyakat umno... demer dah kencing tak lawas, berak tak lepas, kentut tak puas.. karang kalor tumpor demer nanti dah takde sape lagi yang kita nak sakat...

    ReplyDelete
  2. main kat barca x femes ka? Cr7 dpt pemain terbaik pn sekali ja kat m.u. Messi dpt 4 kali pemain terbaik dunia tu main dgn barca.. Apa pun terbaik la..haha

    ReplyDelete
  3. woiooit, hangpa bagi le peluang kat umnooo pulak, semua hangpa sapu

    ReplyDelete
  4. rocky the great flesh vibrator says: hahahahahahahah sial tahap panda la mike nih... bergetor plior teman sampei nok pecoh menungkat meje nih hahahahah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.