Thursday, April 18, 2013

Kisah Saiful BauKari vs Mokhtar al BauKari

Madu tualang power! Click here
Tiada kena -mengena dengan artikel. Sekadar peringatan.

Sumber: Malaysia Chronicle

Kita boleh memilih untuk tidak melanggan Astro dan Maxis. Namun, time nak tengok bola Premier League, kita terpaksa melangut jugak di kedai mamak. Di situ sekian duit teh untuk keturunan Ananda.

Dan, boleh kita memilih utk tidak membeli beras? Sanggup mencekik ubi kayu? Disitu, sekian pulak duit utk Mokhtar al BauKari. Sebab malaon ini menguasai 45% dagangan beras seluruh negara.

45 kampit beras daripada 100 kampit beras di pasaran adalah kepunyaan Mokhtar al BauKari.

Kedua-dua malaon bukan Melayu ini ialah penyamun. Ananda tiap-tiap hari menyamun duit prepaid Maxis, al BauKari menyamun tanah rezab Melayu di Johor.

Kedua-dua penyamun ini kaya berbilion-bilion, kaya hutang. Setakat yg aku terbaca, al BauKari berhutang dgn Bank Negara sebanyak RM35.+++++++ bilion. Ananda pun lebih kurang.

Jumlah yg penyamun ini sendiri tak mampu dan takkan mahu bayar. Haramjadah kan?

Ananda dah kompom sama asal usul dengan Mahafiraun.

al BauKari dan Saiful BauKari pun species yg sama.

Dua-dua ada 2 bijik lebam atas dahi tanda kuat sujud lama atas sejadah sampai kebas-kebas tengkok.

Dua-dua mempergunakan masjid. Seekor kuat menderma repair dan buat masjid. Seekor lagi telah bersumpah dalam masjid bahawasanya, lubang ekzosnya di tala Mat Nuar.

Bezanya, al Baukari banyak duit. Kalau mau. dia boleh bayar sesiapa yg sanggup merodok lubang ekzos sendiri. Boleh guna duit note RM50, RM100, RM1,000.

Saiful BauKari kutu hamprak terpaksalah rodok dgn beg plastik merah bekas beli maggi!

Sial.

Kah kah kah!!!

1 comment:

  1. 2 anak didik syaitan....
    otak penuh taik....
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.