Tuesday, April 9, 2013

Christiano Ronaldo Terang-terangan Menyokong PAS!

Madu tualang power! Click here
Banyak dah posting yg aku tengok di Facebook tentang betapa Christiano Ronaldo semakin hampir dengan Islam.

Ada yg post tentang Ronaldo dah hafal Fatihah.

Ronaldo benci Israel dan enggan tukar jersi dengan player Israel.

Ronaldo jual kasut emas dan sedekah hasilnya kepada Palestin.

Ronaldo kawan rapat Mesut Ozil dan selalu mengingatkan Ozil makan tak baca Bismillah.

Macam-macam la lagi. Ntah betol ntah tidak. Mungkin jugak betul, tambahan pula zaman sekarang semakin ramai pemain beragama Islam yg tersohor nama mereka yg boleh mempengaruhi.

Kalau betol, beruntung sgtlah Ronaldo dikurniakan hidayah semasa dipuncak kareernya. 

Tapi itu semua tak ada bukti saheh.Bagi aku cuma seorang shj atlit yg saheh Islamnya, Muhamamad Ali.

Tapi gembar-gembur Ronaldo menyokong PAS memang saheh, gambar dibawah buktinya. Kah kah kah!!!!

9 comments:

  1. Aduii letihlah gelak guling-guling aku nengok siRonaldo siap pegang poket baju dia.....hi hi hi pandai korang .......ha ha ha

    ReplyDelete
  2. strategi yang amat baik......
    undi PAS lebih mulia....

    ReplyDelete
  3. terbaek..... meleleh air mata saya ketawa hahahahaha

    ReplyDelete
  4. terbaek di ladang... meleleh airmata saya.....

    ReplyDelete
  5. ni kempen peringkaT GLOBAL OLIH PAS,canggih 2222

    ReplyDelete
  6. komer ni suka nor nyakat pok jib ngan semua pencacai umno tu... hah hah hah .. tapi yang pastinya teman lagi kuat gelaknya (dlm hati jer le- sebab ostad teman bagi tahu tak manis dan Allah tak gemor orang yang suka gelakkan musuh yang dah tumpor )

    ReplyDelete
  7. Hahaha.. mcm la dia reti baca tulisan melayu..

    ReplyDelete
  8. Apa la punya bodohnye blogger. Itu ler kalau blogger yang akal nya pendek. Cari lah isu yang membina yang boleh meningkatkan ekonomi ke sosial ker, ini isu yang anak aku yang tingkatan satu pun akan kata bodoh betul ler blogger ini ayah macam takde isu lain.

    ReplyDelete
  9. rocky the great flesh vibrator says: huwaaa hahahahahahahaha anda memang sial LL; anda mampu membuat kerandut zakar saya semakin menegang dan menggugurkan beberapa helai bulu akibat goncangan tubuh saya yang tidajk terkawal oleh tawa hilai.. site anda semakin menjadi pojaan hatiku...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.