Monday, April 22, 2013

Berapa Orang Anak Perempuan Hj Hadi?

Madu tualang power! Click here
Ayah Pin pulang mengundi?

Aku tak tahu. Aku bukan orang Terengganu.

Tapi setakat ini aku dah tahu nama 2 orang menantu laki-laki Hj Hadi dan kelakunya sekali.

1. Ustaz Din Ayam. Nama ini keluar dalam freemalaysiatoday.com dan malaysiawaves.net.

2. Usaz Akmal. Nama ini aku jumpa dalam Sinar Harian dan aku abadikan dalam blog ini melalui posting tentang kemelut yg berlaku di DUN Selama


Semua pak mertua sayang menantu.

Nik Aziz sayang Arifahmi. Mat Nuar sayang laki Izzah. Kit Siang sayang Betty Chew. Dolah lagi la sayangkan Khairy.... kah kah kah

Tapi, bak kata pepatah, 'Sayang bini tinggal-tinggalkan. Sayang anak tangan-tangankan'

Sayang menantu?

Pecat-pecatkan.

1 comment:

  1. Entah...

    Tak faham...

    Kalau setakat keterangan dengar cakap ni kat mahkamah tak laku.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.