Wednesday, April 17, 2013

Aura Zol Kolom: Shah Alam Dalam Kocek

Madu tualang power! Click here

Zol Kolom bukan calang-calang orang.

Aku pernah terserempak dgn Zol Kolom beberapa tahun lepas, terus dia dgn muka confident menegur, "Bob, selalu lu lepak kat sini?"

Begitulah hebatnya Zol Kolom, nama orang pun dia tahu.

Semasa Mat Nuar 'kedalam', Zol Kolom pernah berceramah, "Bila saya usap kepala Mat Nuar, luruh dan melekat rambutnya pada tangan saya. Itulah penangan racun arsenik tuan-tuan". Auta! Walhal ketika itu Mat Nuar tidak dibenarkan didekati mana-mana manusia sekalipun.

Hebat Zol Kolom bercerita menarik perhatian orang.

Allahyarham Fadzil Nor juga diberitakan mengarahkan pemandunya supaya memulas stering berpatah balik sekiranya majlis yg bakal dihadiri turut 'dibintangi' Zol Kolom.

Hebatnya Zol Kolom, Ustaz Fadzil pun surrender.

Kah kah kah! Itulah sebahagian kisah ciput-ciputan utk menunjukkan betapa hebatnya aura Zol Kolom.

Terkini, UMNO Shah Alam tak payah susah-susah berkempen. Kerja mereka sudah selesai. Shah Alam dalam tangan. 

Togoklah baki air mineral sampai kembong.

Dah boleh tutup bilik gerakan. Setakat ini 3 bilik gerakan dah kompom tutup.

Perabeh boreh. 

Shah Alam dah masuk kocek Khalid. Kah kah kah


8 comments:

  1. Memang hebat Zul Kulum. Habis Shah Alam ditibainya. Dengar nama dia saja Umno/BN Shah Alam boleh goyong kaki, tak payah susah2 kempen, tak payah buka bilik gerakan. Balik tidur peluk isteri, panaskan badan. Mana2 pemimpin Umno yang ada bela gundik, masa nilah boleh spend banyak time bersama memadu asmara dana. Bilang sama bini banyak kerja di bilik gerakan sapai subuh untuk bantu Zul Kulum dapat majoriti besar.

    ReplyDelete
  2. 2 lah zol kulum...dah sesat nak meyesat kan org lain plak....tgok skrg....tuhan dah tunjuk....masih ada masa untk bertaubat.....satu2 nya party islam di malaysia...2 pn da nak kutuk...kan bangang dr akhlk..............

    ReplyDelete
  3. Bhai LL...

    Hahaha... Zol Kolom tue memang terra.... hahaha... power la bhai...

    ReplyDelete
  4. kulom is an act of giving pleasure to someone
    normally it's done by sucking the genital
    so as to arouse, make him geli, syoq and sedap
    in short, it's to please
    that's really fit the description for this pariah

    ReplyDelete
  5. Salam Libang Libu

    Yong tak ngundi di Shah Alam. Tapi Yong tetap kesian pada sahabat dan sedara mara yang dihina di Bandaraya Anggerik tu.

    Agak2 komer bunga anggerik boleh jadi segor tak kalau Zul Kulim datang?

    ReplyDelete
  6. Zul kolom patut bagi gula-gula getah yg ada arsenik....supaya dia jangan merapu macam orang mabuk todi...yang keluar dari mulut ZUL tu....taik.

    ReplyDelete
  7. hahahaha gambar tu penuh makna.......

    ReplyDelete
  8. Kolom tu apa?
    zul suka kolom peliaq ke?
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.