Saturday, April 27, 2013

Anak Menteri Cap Ayam Punya Penangan

Sumber: Facebook Dato' Ramesh Rajaratnam


Klik untuk besarkan gambar

Farhana Nong Chik telah dianugerahkan kontrek bernilai RM30,800,000-00 oleh Kementerian Belia dan Sukan.

Tiga puloh juta ringgit.

Kontrek ini diberi secara rundingan terus. Maknanya, "tak ada apa2 ke untuk aku?" Kah kah kah!!!

Sebenarnya ada beribu-ribu Farhana di M'sia ini. Kerja mereka ini makan tidur, makan tidur, sesekali bapak mereka orang kuat UMNO akan kejutkan mereka dari tidur dan bagi kontrek juta-juta.

Ini belum lagi bapaknya menteri 'sah', bapaknya cuma menteri cap ayam, yakni menteri tak ada kerusi sendiri.

Kalau pemgundi Lembah Pantai boleh kasi menteri cap ayam ini menang berlawan dgn Nurul Izzah, tak tau la.

Dah kena taik ayam candu ke? kah kah kah



liq

5 comments:

  1. Projek tu, IKBN Bandar Penawar... Parlimen Azalina (Mantan Menteri Belia & Sukan).. mesti ada PAKATAN KRONI.. PRU13, Azalina bertanding lagi, mesti sbb jadi proksi untuk RAPID PENGERANG tuk KRONI UMNO yang belum selesai..

    ReplyDelete
  2. agak2 lps pru 13 n bn lingkup, bule tak contrak tu d batalkn? kita pilih la contractor yg paling layak n tau dlm bidang ni, dh tntu nilai contrak akn kurang separuh,

    ReplyDelete
  3. Ini contoh salah seorang dari LANUN di zaman UBN...cuma lannun ni ada anak pompuan..dan lanun ni bercermin mata tak seperti lanun zaman dulu bermata satu dan hidup membujang...LANUN ini baru lanun bawahan..Ada ramai lagi lanun lanun dalam KAPAL LANUN UBN...Kalau nak lanun lanun UBN ni melanun dan merampok harta kita dan harta negara kita,,,bolehlah undi UBN dalam PRU 13 ni.
    INI KALI LAH.

    ReplyDelete
  4. duit rakyat depa wat untungkan anak beranak depa... wat penat je rakyat bayar cukai mcm2... utk pembangunan malaysia.. depa plak masuk poket anak@kroni... sedeh sungguh.. semoga doa rakyat teraniaya dimakbulkan... INI KALI LAH..

    ReplyDelete
  5. Padan muka orang melayu yg dok sokong UMNO hipokrit ni!!!Dah terang2 tau rasuah, perompak harta negara, menyeleweng...dok sokong situ juga...bila lah nak ubah pemikiran tu...!!??

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.

Pergi lah mampus.