Friday, March 1, 2013

Saleh Yaakob Punya Sorong Tarik

Madu tualang power! Click here

Sedari dulu, memang pelawak seekor ini disenangi ramai. Sebab, cara dan rupa dia memang style orang kampung. Tiada skandal tiada publisiti murahan.

Pendek kata, pelawak ini laris dan dia boleh mencari makan dengan melawak, berlakon dan jual suara sampai mampos kalau dia mau.

Tapi sayang, otaknya otak udang. Saja menempah sakit. Periuk nasi dah cantek, beras mahal, sapa suruh kangkang dan berak?

Pelawak sekor ini cuba menongkah arus. Cuba mengagah-agah penyokong PR. Ambik obat, sekarang satu Malaya menyumpah Saleh Yaakob.

Paling seram, pelawak sekor ini berbunyi ... "saya nak bersara..."

Lancaw bersara!

Rumah berbijik-bijik, bayar cash kot. Kereta berbijik-bijik, bayar cash kot. Bini b*rb*j*k-b***k, kena kerja kedai tom yam la? Kah kah kah kah

Tapi kan, berita dari Pen Buruk Online, pelawak seekor ini masih lagi meng'abdi'kan dirinya di Sinar FM.

Kah kah kah dah tua-tua macam itu pun masih main sorong tarik, pancut je la!
Kah kah kah kah!!!

13 comments:

  1. Lawan je lah dengan video kutuk bn gak...pasal apa nak boikot dia.... Korang yang zalim....ngata cikit boikot....takan xbole tahan mental kot....korang dok kutuk mahafiraun la...lembu la...direct to the person bole pulak....kutuk org bole kena kutuk boikot....kalu anuar sendiri pon xsetuju boikot2 nie...dia very gentleman....yg buruknye bawah2nie... I tetap sokong pr but positif sikit broooo...

    ReplyDelete
  2. Pelakon lagi sekor tu macam mana?

    ReplyDelete
  3. Kita tak boikot tapi dia sendiri yang nak bersara bila kena kutuk sikit. Nasihat untuk adik Salleh, buat lah lawak kutu BN sekarang, kasi dia jadi 1-1. Berani ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lancau berani. TV dan radio lah sumber reeki dia. kalau kena gam nanti, hidu gam la.

      Delete
    2. bersara?
      4 biji kelintit siapa nak kasi makan....
      tak kan kasi org belakang pintu makan....
      kah...kah...kah...

      Delete
    3. Dia bukan saje2 buat bro....duit tu...dibayar....kalu saya..upah dia balik buat video kutuk bn lak baru gentle....melawak susa sekrg byk raja lawak....jd nak terus hidup ambil je biz janji masyuk...kalu pr byr pon dia jadi je...

      Delete
    4. x pernah2 aku tgk video PR melawak guna pelawak x da otak dan x da sumber. UMNO memang nak cari nahas.

      Delete
  4. Replies
    1. Mmg kuasa rakyat tp xgentlelah bro....dah kire menzalimi SY...dia cari makan melawak....sape byr dia on...kite xtau masalah dia bro...kalu kena kat aku sesak xde masyuk pon aku sanggup buat demi keluarga....tp undi tetap rahsia kan....be a gentle PR...

      Delete
  5. melawak kutuk bn ...tak sempat masuk rumah polis dah carik...negara ni kan bn punya

    ReplyDelete
  6. orang tua tua kata...makan boleh sebarang makan, cakap jangan sebarang cakap.Kalau dah cakap pasal politik, kutuk pihak lawan...si sy mesti tanggung risiko dari penyokong politik lawan...itu adil namanya...Melawak boleh,tapi silap melawak dalam bab agama boleh jadi kapir jugak.Soal undi rahsia...hanya pandangan orang yang bukan dari kalangan JENTERA PILIHANRAYA PARTI. Umno/bn dok kalut bagi br1m tu nak tambah undi,sbb dah tau masih defisit undi sblum hari pengundian !

    ReplyDelete
  7. kah kah kah...

    kena kutuk sikit terpancut...

    kutuk sikit terpancut lagi...

    menda lah korang ni...

    mental kurang ketahanan ke...

    kah kah kah...

    orang tengah sibuk kejar undi Melayu...

    korang sibuk layan provokasi cam ni...

    woi...

    kali ni tak dapat undi Melayu tak menang woi...

    Jangan bazir tenaga layan provokasi cam ni.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.