Friday, March 15, 2013

Mahafiraun Lagi Mau Tanya?

Di artikel freemalaysiatoday, Mahafiraun telah bertanya, dari mana Kiram dapat duit beli senapang dan peluru?

Ini jawabnya, Si Kiram ada projek baeeek punyo, namanya Projek K1RAM;


Sekurang-kurangnya Si Kiram anak-beranak tak jual todi San Miguel kan? Kah kah kah!!!

Si Kiram tak guna kabel utk mendapat kontrek jual minyak petrol kpd kapal terbang Filipina kan? dan juga anak Si Kiram pandai meniaga kapal dagang kan?

Pandai meniaga dan tidak bengkrap bodo macam anak Mahafiraun. kah kah kah!!

Itu la, jangan banyak bertanya. Pergi lah bersandar kat tiang seri masjid, kot-kot boleh repair tulang belakang yg dah herot. Kah kah kah kah..


liq

1 comment:

  1. Agak-agak boleh tak mereka yang bayar ribu-ribu untuk dapat gelaran dato dari sultan sulu dianggap sebagai individu yang biayai kewangan kiram untuk beli senjata? Patut polis siasat mereka yang pakai gelaran dato dari sultan sulu nih! Banyak pemimpin dan individu yang kemaruk darjah kebesaran yang dapat gelaran dato dari sultan sulu nih! Mereka yang pakai gelaran dato dari sulu nih boleh dianggap sebagai mengiktiraf sultan sulu dan tuntutanya ke atas Sabah! Tanyalah juga kot-kot pemimpin sabah yang kaya raya dengan rasuah dan keturunan sulu tu juga merupakan pembiaya kewangan sultan sulu? Tapi mahafiraun yang bertanya tulah yang sebenarnya punca masalah yang sebabkan keselamatan rakyat sabah tergugat! Pengganas sulu pun ada IC Malaysia! Siapa punya angkara kalau tidak berpunca dari apanama mahafiraun!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.

Pergi lah mampus.