Sunday, March 10, 2013

Kenapa Tidak Koyak-koyakkan Muka Mahafiraun?

Madu tualang power! Click here
He told the Inquirer that he had spoken with a lot of evacuees and the stories were the same:  Malaysian soldiers and policemen were not making any distinction between illegal immigrants and those issued MyKad cards.
.............................................................
“These documents were allegedly torn down before their eyes. Men were told to run and were shot if they did. Those who refused were beaten black and blue. Filipinos inside the jail were executed,” it quoted him as saying evacuees told him.
...............................................................

Perenggan-perenggan di atas adalah sebahagian dari artikel yg diterbitkan di freemalaysiatoday.

Amat menakutkan sekiranya laporan itu benar.

Bak kata Gandhi (betul ke?), 'An eye for an eye and the world will go blind.'' 
Aku korek mata kau, kau akan korek mata aku pulak. Lama-lama butalah dunia ini.

Yang jadi mangsa ialah Sabah, pribumi Sabah, anggota keselamatan M'sia, gerila Sulu dan puak pendatang.

Sedangkan si punca, sedap duduk mengekek-ngekek menonton komedi Tamil di Astro kepunyaan rakan karibnya.

Mahafiraunlah yg buat punca. Kalau Mahafiraun tak buat punca, Sabah akan aman sentosa dari dulu sehinggalah Mahafiraun mati dan mereput dimakan ulat.

Aman dan sentosa, sehinggalah yg tinggal dari mayat Mahafiraun itu cuma zarah-zarah dari tulang sulbinya.

Yang padannya, koyak-koyakkan muka Mahafiraun.


10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Mahfiraun ni tak layak bergelar Mayat.....selayaknya BANGKAI...

    ReplyDelete
  3. Demi kuasa! Sepuluh tahun lg akn ada wakil rakyat dr bangla, myanmar, vietnam, pakistan n lain2 dlm parlimen kita. Bru satu malaysia tulin!

    ReplyDelete
  4. Setuju dengan admin. Sepatutnya Mahathir lah yang patut dikoyak rabakkan.Sebab nafsu serakahnyalah yang menyebabkan manusia terkorban di Lahad Datu. Sekarang mana nak kenal pribumi dan pendatang??

    ReplyDelete
  5. Nanti akan ade mulut2 busuk kate "dah ramai yg terkorban, xkira mane pihak, jgnlah politikkan isu ni".

    Bagi aku, Politiklah Punca benda ni. free free je kasi IC, janji ngundi, ntok kekalkan kuasa. then ini lah hasilnye...

    Bak kate Anon 10:40, akan datang, bangla, myanmar, viet, nepal, etc. pakistan lagi la. jgn main2 dgn aska pakistan.

    ReplyDelete
  6. elok juga dikoyak ic mereka semua. hantar pulang je. malaysia dah tak aman lagi angkara mamak paria sekor ni. nak buat macam mana, ramai lagi melayu bodoh yg dok cium tangan dia lagi. masih tak sedar lagi. bodoh abadi.

    ReplyDelete
  7. ak tgk dlu mase mamak ni tenat dlu ckp merapu,tergagap-gagp depn tv ada gak rase kasihn..ingt nk mati dh dlu tp dh siht2 tua ni masih lg suka menfitnh,kumpul harta, melaga-lagakn org ak rasa jijik je kt org tua ni

    ReplyDelete
  8. Tarik kerakyatan dan hantar semua yang terlibat dengan projek IC di ketuai Kutty ke mana-mana negara pendatang, boleh pilih sendiri,tengok senang tak pemerintah mereka beri IC kat mereka ini.Pengkianat negara tahap paria,lembu lebih baik dari mereka ada juga faedah.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.