Thursday, February 21, 2013

Tolong la, Tolong Jangan Jadi Kaldai

Madu tualang power! Click here
Sebijik macam kes kecoh PAS di Larut.. Taik dah kena siling baru nak cari cover. Langsung tak ada ikhtiar nak berhati-hati.

Menurut Harakah, tiga ketul lebai itu ke Azerbaijan bermesyuarat entah-hapa-kejadah-perabeh-boreh.

PAS diwakili Tuan Ibrahim, Mustapha Ali dan Nik Zawawi. BN diwakili CS Lek dan Shahidan Kassim.

Persidangan itu hanyalah persidangan entah-hapa-kejadah-perabeh-boreh. Kalau tidak kenapa BN cuma hantar wakil yg dah expired? Kan? 

Persidangan  entah-hapa-kejadah-perabeh-boreh ini aku rasa sama level saja dgn FLOM. Kah kah kah!!!

Masa-masa genting inilah mereka nak bersidang ke Azerbaijan. Sapa tanggung pergi Azerbaijan yg jauh itu? Tiket sapa bayar? Makan minum tempat berak, sapa sewakan? Ini semua akan menimbulkan spekulasi.

Masa-masa genting ini, orang lain sibuk mengutuk UMNO/BN, duduklah di rumah. PRU dah dekat sangat.

Ini bukan masa nak beramah mesra dgn pelakon lucah sambilan MCA.

Bukan salah bergambar buat kenang-kenangan, asalkan gambar itu senonoh, tidak menjolok mata dan tiada sapa yg tayang pusat.

Tapi pak lebai, apa yg lu stim sangat bergambar dengan pelakon filem blue ni? Anak-anak lu tak kisah ke?

Siap tegang-tegangkan jari telunjuk tuuu...

PRU dah dekat. Tolong la, tolong jangan jadi kaldai. 

8 comments:

  1. lebih baik keldai nie disembelih jadikan daging korban...

    ReplyDelete
  2. Yg kurang cerdik macam ni tak payah simpan.....ramai yg lebih berkualiti.

    ReplyDelete
  3. Kalau PAS ni semakin mengarut, elok lah kita beramai2 keluar PAS dan masuk PKR atau DAP...habis cerita. Saya tengok dalam PAS ni macam2 spesis ada...buka Keldai je, tapi Luncai, Pak Pandir, Bodoh Sombong, Bujal, Ma'aghib Buntal, beruk mak ye dan macam2 lagi. Kami orang2 bawah bebas berfikir dan bertindak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam UMNO je yang cakap ni...

      Eloklah tu... hala muncung meriam sesama anggota komponen Pakatan Rakyat, supaya UMNO/BN boleh terus memerintah... dan kemudian pakat menyanyi lagu Anak Kecil Main Api.... sebab UMNO terus dapat mandat untuk jual negara dan harta Melayu.

      Daging kaldai haram dimakan, apatah lagi dibuat korban.

      Delete
    2. Bukanlah UMNO brother, sejak tahun 1988 lagi dan masuk PAS bersama isteri dan dua anak lelaki saya. Istiqomahlah dan tunjukan setiakawan dalam Pakatan Rakyat.

      Delete
  4. Salam Libang Libu

    BN paling menyampah. Tapi pengkhianat lebih menyampah. Dah dekat PRU13 masih sempat lagi jalan sana sini buat persidangan!

    ReplyDelete
  5. ni bukan jenis kaldai dah
    jenis babi
    bahalul sampai tua

    ReplyDelete
  6. paling tak boleh stim bergambar dgn pelakon porno tua.....
    kah...kah...kah....
    lebih baik duduk dlm gua drpd duduk semeja dgn chua sex leg.....
    kah...kah...kah...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.