Wednesday, February 20, 2013

Saya Doktor, Saya Pun Tahu Stim

Madu tualang power! Click here
Muka yang baik pijak semut tak mati macam inilah paling bahaya dalam dunia. 

Muka Raise Stim pun muka orang baik-baik, tapi dia telah menunggang amahnya. Muka Raheem Thambi Kecik pun muka orang beriman, tapi sampai bunting budak sekolah di kutilnya. Tapi kita masih tak tau sapa naik atas perut Altantuya sebab dia dah kena bom bersepai. Namun kita yakin, orang yg naik atas perut Altantuya mesti orang yg mukanya baik-baik, muka penakut kat bini. Kah kah kah!!!

Terbaru, diberitakan Malaysia Chronicle, seorang doktor pakar, Dr Ballan Kannan dituduh memeluk dan meramas tetek seorang pesakit ibu tunggal wanita Melayu yg berumur 34 tahun. [disini]

Doktor itu berbuat demikian kerana tekanan kerja. Kepala tengkoraknya fikir kalau ramas tetek orang, stressnya akan berkurangan. Lagi kuat ramas, lagi banyak stress hilang.

Mungkin juga kepala bana doktor ini mengalami tekanan yg maha dahsyat. Bininya gemok gedempol macam Rosmah. Berjalan macam peguin, paha kiri dah bergesel paha kanan. Mana ada selera.

Malu la sikit doktor.

Kalau dah gatal dan teringin sangat, mintak la elok-elok.... Untung-untung orang bagi. Orang Melayu kan pemurah? Ada Pulau Batu Putih, dah bagi Singapore. Ada tanah KTM yg cantik-cantik, bagi Singapore. Inikan pulak tanah sekangkang kera, lebar 2 jari. Tak ada hal lah.

Malulah sikit doktor..

Pergi la cari pelacur. Duit bekepuk-kepuk apa guna. Malu dgn pelacur M'sia, pergi cari di Kerala. Air dapat keluar, kompom kepala rasa ringan. Nak kinky lebih, cari pondan. Kah kah kah!!!

Kalau malu maen dengan pelacur, bongkok-bongkok kolom sendiri lah! kah kah kah kah!!!!

Malu la sikit doktor.

Malu la kat cipan. Malu kat tapir. Malu kat tenuk. Binatang pun malu buat kerja mcm gitu. Binatang pun tak ramas tetek mak binatang lain.

Malu la kat anjing dan babi. Anjing dan babi boleh la 'cret' merata dan dimana suka.

Anjing/babi pun tahu, tidak semestinya kerana dia seekor anjing/babi, dia boleh berbuat sewenang-wenangnya.

6 comments:

  1. lu punya ayat banyak kejam....
    "cret".....lagi kejam
    kah...kah....kah...

    ReplyDelete
  2. Kasi hantam itu cilakah

    ReplyDelete
  3. kan Bang Nuar dan Bang Azmin dah ajar kat toilet lagi ngan chinadoll?

    ReplyDelete
    Replies
    1. joe,

      nuar & azmin mana yg jadi abang lu? khkahkahkah!

      Delete
  4. We have already noted this article and cited it for defamation suit.

    Be ready to hear from the police...we are coming after you for publishing such an article with the intention to sully and humiliate person.

    Whoever you are be ready for some anal shoving this year.

    You will be having a big lubang after the law suit is filed against you.

    You can contact me at 0102169731....recant the story and issue an apology or be prepared to be sued.

    ReplyDelete
  5. Go fuck you mother la atrue...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.