Wednesday, February 6, 2013

Natang Bewok Yg Zalim

Madu tualang power! Click here

Bewok ini kata dia kena zalim. Barua ini mengadu nasib di Utusan Malaysia.

Tanya dia, zalim tang mana? Zalim kat mana?

Dia tak pernah masuk ISA. Masuk kandang kambing pun geli geleman.
Dia tak pernah masuk lokap, tak pernah kena reman.

Zalim tang mana?

Pernah anak-bini dia meraung tengah malam menengok bapak diseret polis? Tak pernah... Hidup dia selesa sebagai Timb. Presiden PAS. Sehinggalah dia kalah dgn Mat Sabu. Barulah dia nampak macam-macam. Mulalah dia meracau ke Arab Saudi dan ke Gaza. Zalim itu zalim ini.

Lancaw zalim.

Pernah dia merasa beraya di Kamunting, Taiping? Kuih raya sebijik haram orang tak bagi bawak masuk. Lemang rendang cuma merasa baunya.

Pernah dia kena tinju dgn Rahim Noor? Silap haribulan boleh maut.

Atau pun pernah dia menjolok beg plastik ke dalam lubang duburnya sebagaimana yg dibuat oleh Saiful Baukari? kahkah kah!

Itu baru zalim.

6 comments:

  1. Mamat tak sedar diri. Muka macam bean bag perasan bagus. Entah berapa juta Najib bagi ni ikut bontot dia..

    ReplyDelete
  2. Mamat tak sedar diri. Muka macam bean bag perasan bagus. Entah berapa juta Najib bagi ni ikut bontot dia..

    ReplyDelete
  3. Masa dia top dulu hampa dok hidu punggung dia, dah jatuh macam2 kata pulak. Hangpa pun sama dgn dengan puak2 UMNO

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. dulu dia pemimpin atas jawatan timb.presiden parti, kami taat dan patuh,masa jadi calon di bachok, kami sokong dan undi.tapi jadi bachul lepas kalah lawan mat sabu. dah tu pusing 360 darjah, lawan parti sendiri !.Orang ke apa nih!

    ReplyDelete
  6. muka buruk tak apa jgn perangai buruk mcm umnu

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.