Saturday, January 12, 2013

Terbaek Dari Facebook - Banner Pelik! (foto)

Madu tualang power! Click here

Kah kh ka kah kah kah kah kah!!!!

Aku tak tau la brader ni dari mana. Kah kah kah kah!

Aku just bukak Facebook dan posting ni betul2 kat atas.

Jangan bangkang brader ini, apa yg tersirat dihati adalah menjadi haknya untuk diluahkan.

Bravo! Kah kah kah kah!!

1 comment:

  1. Pesertaq ni salah tempat nak berhimpun koot.. patut kat depan pejabat agama yg urus nikah kawin..
    Tak pun pencacai umno yg sngaja nk burukkan PR. yelah, dah takde modal nak lawan..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.