Wednesday, January 16, 2013

Patrick Teoh Anak Haram

Madu tualang power! Click here
Sebarkan kawan-kawan, aku dpt dari blog WartaSubhi



Celaka Cina ni. 

Berikut terjemahan sedikit sebanyak pada perenggan 4 & 5.

Apa jenis motivasi memantat yg mereka (PAS) mahu?
Buang keperibadian dan jadi biri-biri?
Sembahyang 5 waktu?
Tutup selubung semua wanita?

Tolong bagitau kami apa memantat yg dikatakan tarian dan nyanyian melampau itu?

Perenggan terakhir korang terjemahlah sendiri.

Kita tunggu apa reaksi mufti-mufti yg makan gaji berbelas/berpuloh ribu sebulan. Sedap gaji tu.

6 comments:

  1. jumpa dia mula2 bagi penampar pastu bru nasihat.

    ReplyDelete
  2. bangang punya kafir...kalau tak tahu pasal agama kami...diam lah bodoh..

    ReplyDelete
  3. binatang U patrick teoh tak tahu nak hormat orang lain perasan dah hebat sgt dah..aku tahu agama U .tapi aku tak nak hina kitab dan agama U..kerna because Of U kafir...yg jahil...

    ReplyDelete
  4. Dah halal................

    ReplyDelete
  5. Tersangat Kurang ajarr....

    ReplyDelete
  6. lebih dari haramjadah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.