Sunday, January 27, 2013

Minum Kopi Dan Mengentot

Madu tualang power! Click here
Majlis Fatwa Kebangsaan masih lagi 'belum kendur' untuk 
mengambil keputusan berhubung isu iklan lucah kopi-kopi
tenaga batin.
Gambar di atas dicedok dari Kulupsakah

Bukan bestlah bangang. Ini bahaya, nak mampus?
Jelas kopi kuat kotei ini hanyalah gimik peniaga. 
Perlulah diketahui, dalam 'yahanu' kita itu cuma ada otot dan salur darah yg berselirat entah berapa puluh ribu jumlahnya.

Kalau nak 'yahanu' itu power, kenalah bersenam. Malas bersenam suka terlentang atas sofa tengok tv macamana 'yahanu' itu sihat dan kuat.

'Yahanu' yg sihat dan kuat ialah 'yahanu' yg tidak ter'blok' salur darahnya. Juga jantung yg kuat untuk mengepam darah terus-menerus ke semua salur darah di dalam 'yahanu' itu seterusnya mengekalkan ke'canak'kannya menongkat kain sarung.

Bukan hirup kopi-kotei-entah-hapa-ke-benda saban pagi, saban malam. Dah la kopi itu mahal, silap haribulan hilang nyawa kat celah kangkang.

Nak jadikan cerita, masuk suratkhabar muka depan, 'si anu mati lemas di celah kangkang bininya'.

Anak-anak jugak dapat malu.

Sedar-sedarlah orang Melayu, orang putih dah naik ke bulan dengan teknologinya. Kita ini umat Melayu tidak habis-habis lagi dgn teknologi naik atas perut bini!

Kah kah kah!

3 comments:

  1. salute you. artikel ni buat gua gelak dekah2 walaupun tengah stress.

    ReplyDelete
  2. salute you. artikel ni buat gua gelak dekah2 walaupun tengah stress.

    ReplyDelete
  3. Itulah satu contoh betapa bodohnya orang Melayu....sebab tu la spesis jenis ini masih bole ditipu dan diperbodoh-bodohkan oleh UMNOH..............Orang yang bergantung kepada benda-benda gini adalah lelaki yang kurang keyakinan diri.....tu baru bab nak mengeraskan kotei, apatah lagi lagi jika ditakutkan dengan kata-kata JIKA BN KALAH HABIS MELAYU KENA PIJAK DENGAN CHINA DAP.

    Hanya Melayu yang layu zahir batin dan kurang keyakinan diri saja yang takut dipijak orang. Aku ni dah 50 lebih.....tapi cuba la kau pijak kalau berani....sapa-sapa pun. Biar jatuh ku tertiarap namun keris ku tetap keras tercacak kah kah kah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.